בשורה לתושבי קריית גת, קריית מלאכי והסביבה: מהיום ניתן להזמין משלוחים בוולט

שירות המשלוחים של Wolt יפעל מדי יום בין השעות 08:00 בבוקר עד 23:00 בלילה עם עשרות מסעדות וחנויות מקומיות

קריית גת, קריית מלאכי, וכ-35 מהיישובים בסביבה מתווספים מהיום (10/9) לפלטפורמת המשלוחים Wolt הפעילה כיום בכ-300 יישובים מדן ועד אילת. עשרות חנויות ומסעדות מהאזור מצטרפות ל-Wolt באמצעות כ-65 שליחים אשר יבצעו את המשלוחים שיזמינו תושבי האזור.

שירות המשלוחים של Wolt יפעל מדי יום בין השעות 08:00 בבוקר עד 23:00 בלילה עם עשרות מסעדות וחנויות מקומיות בהן:

הקבב של סבתא תקווה, קראנצ’יס שווארמה כהן, קפטן קרפ, מפגש 40, מסעדת “מעדני המלך”, אילאנצ’, יוסקה, סבא אהרון, תמרה, פיצה איטליאנוס, סבא ללו,  השיפודיה של הרצל, קפה פלורה, פלאפל כהן, פיצה בריבוע, שווארמה גחלים, בורקס-קפה קסטינה, התרנגול הלוהט, צ’ראליס, סאן בורגר, פיצה אונו, הצרפתי, מיטב על הדרך, פיצה טוביה, פרש מרקט, פיצה כמעט חינם, פיצה רומא, פיצה שמש, מקדונלדס, פיצה האט, בורגראנץ’ ועוד.

רשימת היישובים החדשים בהם תפעל Wolt: קריית גת, קריית מלאכי, נחלה, מנוחה, זבדיאל, קוממיות, עלומה, רווחה, גת, שדה משה, עוזה, אחוזם, אבן שמואל, איתן, שלווה, נועם, עין צורים, כפר אחים, סגולה, ניר בנים, שדה עוזיהו, אמונים, עזר, גבעתי, בית עזרא, עזריקם, תלמי יחיאל, ינון, ערוגות, תימורים, שפיר, משואות יצחק, אביגדור, כפר ורבורג, באר טוביה, אורות וזרחיה.

כפיר סויסה, ראש העיר קריית גת: ״אני מברך על כניסתה של כל חברה חדשה לקריית גת ובטח חברה בינלאומית בסדר גודל כמו Wolt. הכניסה של Wolt לקריית גת והאזור תכניס עוד תנועה כלכלית מבורכת למסעדות ובתי עסק בעיר ותנגיש את מרכולתם באותו סטנדרט גבוה שיש במקומות אחרים בארץ ובעולם. אני בטוח שמהמהלך הזה ירוויחו בעלי העסקים בעיר והמשפחות בקריית גת והסביבה”.

אליה יוספיאן, סמנכ״ל האופרציה, Wolt ישראל: “אנחנו ממשיכים בפעילות הענפה שלנו להביא את Wolt לכל חלקי הארץ. קריית גת וחבל לכיש נמצאים בתנופת פיתוח אדירה עם בתי עסק רבים ומסעדות מגוונות, שרק מחכות שכל תושבי האזור יזכו ליהנות ממה שיש להן להציע. הפעילות בעיר תביא תנועה כלכלית נוספת שמאוד נחוצה כרגע לכל בית עסק בישראל, ותגדיל את קהל הלקוחות של העסקים המקומיים״.

פלטפורמת המשלוחים Wolt פועלת ללא הפסקה לאורך כל תקופת המלחמה, ומשמשת תשתית שהנגישה ללקוחות תחת מצב חירום אוכל, מצרכים, תרופות, צעצועים לילדים ועוד, בתקופה של חוסר וודאות. עבור העסקים, Wolt אפשרה המשכיות עסקית, סיפקה הזדמנויות לצמיחה וחילקה מענקי סיוע לעסקים קטנים ובינוניים.

אפליקציית Wolt החלה לפעול בישראל בסוף 2018 עם 26 מסעדות במרכז העיר תל אביב. מאז התרחבה אל כל רחבי הארץ, כאשר רק בחודש יולי האחרון השיקה Wolt את השירות בשדרות, נתיבות ויישובי עוטף עזה עם עשרות מסעדות וחנויות והביאה בשורה של ממש לשיקום הכלכלה באזור.

בנוסף לכך, הרחיבה Wolt גם את תחומי העיסוק ואם בעבר שילחה בעיקר ממסעדות, כיום פעילים בפלטפורמה מעל 9,000 עסקים (מסעדות וחנויות), מתוכם מעל 2,500 חנויות ריטייל בתחומים שונים: סופרמרקט, מעדניות, מאפיות, פארם, פרחים, אופנה, צעצועים, ספרים ועוד.

 

◼️ לחדשות קריית גת והסביבה לחצו כאן

◼️ לחדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן

◼️ לקבוצת כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: גיא כהן ל-wolt

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן