בשורה לתושבי המועצה המקומית גזר

חברת נתיבי ישראל נערכת לפרויקט בטיחותי קריטי במשמר איילון על כביש 424. משרד התחבורה משקיע בפרויקט באמצעות חברת נתיבי ישראל כ-17 מיליון ₪

חברת נתיבי ישראל תחל בפרויקט שמטרתו הגברת הבטיחות למשתמשי הדרך לתושבי המושב משמר איילון על כביש 424, כביש המוביל מכביש 6 ליישובי מועצה אזורית גזר ועד ללטרון בכביש 3. מדובר בשני צמתים שהחברה תסדיר בפרויקט והעבודות יחלו במהלך החודש הנוכחי עם השלמת ההליך המכרזי והן עתידות להסתיים ברבעון האחרון לשנת 2024.

בפרויקט, החברה תקים מעגל תנועה בעל שלוש זרועות בצומת עם רחוב האלה במשמר איילון, זרוע הכביש המובילה מזרחה למודיעין ושעלבים, מעגל תנועה זה הכרחי לצורך האטת התנועה על מנת שרכבים יוכלו להשתלב בכביש  והולכי הרגל באזור זה יוכלו לחצות בבטחה את הכביש.

הצומת השני שיוסדר הוא בצומת האורן, מהווה נקודת תורפה עקב תנועה משתלבת שמבצעת פניות שמאלה. חברת נתיבי ישראל תבצע הסדרה של צומת רחוב האורן כך שתתאפשר פניה שמאלה אל הרחוב באמצעות נתיב פניה . היציאה שמאלה מהרחוב לצפון תבוטל ותתאפשר באמצעות מעגל התנועה ברחוב האלה.

קדמה לפרוייקט הסדרה ארוכה ומורכבת של תשתיות חח”י, תקשורת ומקורות שהצריכה העתקת תשתיות  על מנת לאפשר את ההסדרה התנועתית. העבודה מבוצעת בשיתוף פעולה ותיאום עם המועצה האזורית גזר.

אייל פנצק, סגן מנהל אגף פרויקטים ייעודיים ומשימתיים, חטיבת הנדסה ופיתוח בחברת נתיבי ישראל: “לפני כשנתיים השלמנו ביצוע כיכר בצומת גזר ששיפרה את בטיחות הנסיעה של משתמשי הדרך החוצים בכביש זה ובכניסה ויציאה  אל מקיבוץ  גזר. כעת אנחנו לקראת פרויקט חשוב נוסף בציר זה והפעם במשמר איילון, תוך טיפול והסדרה של קטע כביש בין שני צמתים מסוכנים. לנגד עינינו רואים כל העת בפרויקטים אלו איך להקל ולשפר את הבטיחות הן של הנהגים והן של הולכי הרגל וזו המטרה גם בפרויקטים אלו תוך ביצוע מעגל תנועה בצומת אחד והסדרת כניסה ויציאה בטוחה בצומת שני. לאחר המתנה ארוכה להשלמת פינוי התשתיות , תוך מספר חודשים התושבים יוכלו לראות את הסיום של העבודות שלנו שישפרו את הבטיחות למשתמשי הדרך ברכב וברגל”.

◼️ חדש! לקבוצת חדשות מועצות אזוריות בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: חברת נתיבי ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן