בשורה לתושבי אור יהודה

בשורה לתושבי אור יהודה: תקודם תוכנית הטמנת קווי החשמל להגברת אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום ושיפור נראות פני העיר

שר האנרגיה והתשתיות וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, אלי כהן, הגיע יחד עם הצוות המקצועי של המשרד לביקור אתמול (שלישי) באור יהודה ונפגש עם ראש העיר, ליאת שוחט, והצוותים המקצועיים בעירייה. במסגרת הביקור, החליטו הצדדים לקדם את התוכנית להטמנת קווי החשמל ברחבי העיר שיגבירו את אמינות מערכת החשמל בשגרה ובחירום וישפרו את הנראות של פני העיר.

כידוע, עיריית אור יהודה מקדמת שדרוג של התשתיות בשכונות הוותיקות ברחבי העיר, כשחלק מהעבודות, החליטה ראש העיר, ליאת שוחט, לפעול להטמנת קווי החשמל מתחת לקרקע כדי לשפר את הנראות של המרחב הציבורי ולא פחות חשוב מכך – להגביר את האמינות במערכת החשמל. כעת בפגישה החליטו השר וראש העיר לקדם את שיתוף הפעולה בנושא שיביא למימון מטעם משרד האנרגיה של נושא ההטמנה.

שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן, מציין: הטמנת קווי המתח באדמה היא בשורה עבור תושבי העיר והסביבה. התכנית תשפר את איכות החיים של התושבים ואת נראות פני העיר,  תגביר את אמינות מערכת החשמל ותסייע בקידום תוכניות הבניה באזור. יחד עם ראש העיר ליאת שוחט נמשיך לפעול למען אור יהודה כעיר ירוקה ונקייה”.

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, מציינת: “שמחנו לארח את השר אלי כהן והגורמים המקצועיים במשרד האנרגיה כדי לקדם פרויקטים משמעותיים כמו הטמנת קווי מתח גבוה. מדובר בפגישה חשובה ומשמעותית להמשך פיתוח אור יהודה, ואנו מודים לשר כהן וצוותו על הביקור ועל שיתוף הפעולה הפורה”.

הטמנת קווי המתח באדמה תגביר את אמינות מערכת החשמל, תצמצם פגיעות בקווי ההולכה, תשפר את פניי העיר ותפחית את מגבלות הבנייה והתכנון ברחבי העיר. הטמנת קווי המתח הוא פרויקט ארצי בעל חשיבה רבה למשק החשמל, שיושקעו בו למעלה מ-20 מיליארד שקלים בשנים הקרובות ויאפשר לרשויות למקסם את השימושים בקרקע ולצמצם את הפגיעה בנוף.

פרט לנושא החשוב הזה, הציגה שוחט את מגוון הפרויקטים הטכנולוגיים המתקדמים שהעירייה מקדמת בשנים האחרונות, ובראשם ייצור חשמל ירוק על ידי פאנלים סולאריים, פרויקט שמכניס לקופת העירייה מיליוני שקלים מדי שנה. כמו כן, בימים אלו מקדמת העירייה פרויקט אגירת חשמל הן לצורך מכירה והן לצורך הגברת החוסן האנרגטי של גופי עירייה בחירום. השר אלי כהן שיבח את ראש העיר על העבודה היסודית שמתבצעת בעירייה בהובלת יואל לוי, ראש תחום טכנולוגיה.

◼️ לקבוצת חדשות אור יהודה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן