בשורה לתושבים: הסכם גג חדש לעיר ירושלים

בישיבת הנהלת רשות מקרקעי ישראל מאמש אושרו 4 הסכמי גג ביניהם לעיר ירושלים

הנהלת רשות מקרקעי ישראל אישרה היום בישיבתה ארבעה הסכמי גג חדשים עם ארבע רשויות מקומיות בהיקף של 60 אלף יחידות דיור – אשר יניבו שיווק שנתי של  כ-10,000 יחידות דיור בירושלים, נס ציונה, נתיבות ואופקים

 

הסכם הגג לעיר ירושלים כולל בחובו 14 תכניות, בהיקף של  5,295 יחידות דיור, מתוכן 2,553 יחידות דיור לשיווק השנה

במסגרת ארבעת הסכמי הגג תעביר המדינה מיליארדי שקלים לרשויות המקומיות לטובת פתרונות תשתית, כבישים, ניקוז, תחבורה חשמל ומים לצד פיתוח ושדרוג שצ”פים שיסייעו לפיתוחן של  הערים,  ובתמורה מתחייבות הרשויות לקדם מתן היתרי בניה להקמת אלפי יח”ד.

 

הסכם הגג בירושלים

הסכם הגג בירושלים כולל  בניה ב-14 שכונות:  ארנונה, אמת המים הדרומית, הר הצופים, לוחמי הגטאות, צומת הגבעה הצרפתית, גבעת רם, מתחם התחנה- המושבה הגרמנית, מתחם הארזים, אלכסנדריון , גוננים, גבעה צרפתית, מעונות ברונפמן, רחוב המרגלית, פייר קנינג.

 

מנהל רמ”י, ינקי קוינט:

“אחת המטרות ששמנו לעצמנו גם בזמן המלחמה היא להמשיך ולייצר את התשתית והתנאים המתאימים ליישוב הארץ. נושא הדיור לא יורד לרגע מסדר היום הלאומי, וגם כשמעייני כולנו נתונים לחזיתות השונות, אנחנו ממשיכים במקביל להיערך באופן מקיף ושיטתי למתן מענה מלא לצרכים של הציבור מחד ושל המדינה מאידך. אני מודה לרשויות המקומיות ולכלל הגורמים המעורבים על העבודה האינטנסיבית כתף אל כתף, מתוך הבנה שלכולנו יעד אחד – לייצר לאורך שנים ובאופן רציף פתרונות דיור זמינים בכל רחבי הארץ”.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אילוסטרציה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן