בשורה להורים בקריית גת: הזנת בוקר בגני הילדים יצאה לדרך!

“כפי שהתחייבנו, התחלנו היום את הפיילוט ואני כאן לראות מקרוב איך הדברים מתנהלים בשטח. אמשיך לסייר בגנים ונעשה כל שביכולתנו כדי שמיזם ההזנה יצליח,” הצהיר ראש העיר כפיר סויסה.

עיריית קריית גת בהנחיית ראש העיר כפיר סויסה השיקה היום פיילוט חדשני להזנת ילדי הגנים בעיר, מהלך שמטרתו לשפר את איכות החיים של הילדים ולהקל על ההורים.

ראש העיר כפיר סויסה, שעומד מאחורי היוזמה, הגיע הבוקר יחד עם יו״ר מרכז מריאן אנני ארז לביקור במספר גני ילדים בעיר על מנת לבחון מקרוב את הפעלת המיזם.

“כפי שהתחייבנו, התחלנו היום את הפיילוט ואני כאן לראות מקרוב איך הדברים מתנהלים בשטח. אמשיך לסייר בגנים ונעשה כל שביכולתנו כדי שמיזם ההזנה יצליח,” הצהיר ראש העיר כפיר סויסה.

הפיילוט נועד לספק לילדי הגנים תזונה בריאה ומאוזנת, תוך התחשבות במאפיינים הייחודיים של כל גן. “מתוך דאגה לרווחת הילדים, לדאוג להם לתזונה מיטיבה ולהקל על ההורים שנמצאים בעומס רב, התחלנו את פיילוט ההזנה במספר גנים בעיר,” הוסיף סויסה. “ההורים צריכים לדעת שאנחנו כאן כדי לתמוך בהם ולוודא שילדיהם מקבלים את הטוב ביותר”.

הפיילוט החל במספר גנים נבחרים, ביניהם גני מעפיל, תורן, מוריה, עתניאל, עין עיינות, ערבה, תאנה, אגוז, שיר ואלומה. ההזנה מתבצעת בהתאם למאפיינים ייחודיים של כל גן וגן, כולל התחשבות במגבלות תזונתיות, אלרגיות ורגישויות של הילדים. המיזם מבטיח הקפדה על סטנדרטים גבוהים של אחסון והכנת המזון, במטרה לספק לילדים את המזון הטוב והבריא ביותר.

בנוסף להיבטים הבריאותיים, מיזם ההזנה שואף גם לחנך את הילדים להרגלי אכילה נכונים מגיל צעיר. “חשוב לנו שהילדים ילמדו על חשיבות התזונה הבריאה ויפתחו הרגלי אכילה טובים שיילוו אותם לאורך חייהם,” אמר סויסה. “אנחנו רואים במיזם הזה השקעה בעתיד של הילדים ושל העיר.”

הפיילוט יימשך במהלך החודש הקרוב עד לסיום שנת הלימודים הנוכחית. אם הפיילוט יצליח, הוא צפוי להיות מורחב לכלל גני הילדים בקריית גת כבר בשנת הלימודים הבאה, החל מה-1 בספטמבר 2024. “המטרה שלנו היא להפעיל את המיזם בכלל הגנים בעיר ולהבטיח שכל ילד יקבל את התזונה הטובה ביותר,” הוסיף ראש העיר.

במהלך החודש הקרוב ייערכו ביקורות ומעקבים על מנת לוודא שהמיזם פועל כמתוכנן ושהילדים נהנים מהשירות החדש. “אנו נלמד מהניסיון ונבצע התאמות לפי הצורך,” אמר סויסה. “התגובות של ההורים והילדים חשובות לנו מאוד, ואנו נקשיב לכל משוב ונפעל לשיפור מתמיד”.

ראש העיר סויסה הודה לכל השותפים בפרויקט, כולל צוותי הגנים, אנשי המקצוע בתחום התזונה וההורים, על התמיכה והמעורבות במיזם וליו״ר מרכז מריאן אנני ארז, שמובילה את הפרויקט. “זהו צעד חשוב וגדול קדימה עבור הקהילה שלנו, ואנחנו גאים להיות חלוצים בתחום זה,” סיכם.

◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן