ברמלה ממשיכים לחדש את הכבישים

שיקום ושיפוץ הכבישים מתבצעים במסגרת תכנית היקפית של העירייה

עיריית רמלה ממשיכה ביישום התוכנית עליה הנחתה הנהלת העיר, לרבד ולקרצף את הכבישים ברחבי העיר. עזריה: התוכנית היא חלק מתנופת הפיתוח ברמלה, נמשיך להשקיע בשדרוג המרחב הציבורי ולעשות את המיטב לרווחתם של תושבי העיר

גם בימי ההתמודדות עם מלחמת "חרבות ברזל", עיריית רמלה על כלל מחלקותיה ואגפיה ממשיכה בעבודות השונות ברחבי העיר.

בהמשך להנחייתה של הנהלת העיר לצאת עם תכנית מקיפה לשדרוג, ריבוד וקרצוף כבישים משובשים בעיר בדגש על כבישים ותיקים שלא שודרגו שנים רבות. השבוע הסתיימו עבודות לשדרוג הרחובות: ביאליק, ד"ר קוך ואמיל חביבי שבעיר העתיקה.

העבודות לחידוש התשתיות הישנות וביצוע שיפורי בטיחות וסימוני דרך, נותנות מענה בטיחותי ראוי לתושבים. שיקום ושיפוץ הכבישים מתבצעים במסגרת תכנית היקפית של העירייה ובסה"כ מדובר בשרשרת של פרויקטים שהחלו בשנים קודמות ויימשכו גם בשנה הקרובה.

מנכ"ל העירייה, רונן עזריה: "התכנית לשיקום ושיפוץ הכבישים היא על-מנת שלכולנו יהיה נעים יותר ובטוח יותר לנסוע ברחבי העיר".

עיריית רמלה מקדמת מספר פרויקטים במטרה לשפר את איכות חיי התושבים בשכונות העיר על-פי מדיניות עקבית ותכנון אחראי של פרויקטים גדולים אותם מבצעת העירייה בכל התחומים.

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: דוברות עיריית רמלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן