ברכות לחתני חידון התנ”ך העירוני בקרית גת

חתני חידון התנ”ך העירוני ע”ש אמיר שלום ז”ל לתלמידי בתי הספר היסודי בקריית גת, הינם נציגי ביה”ס שבזי: שילה עמוס והלל מוטרו
חידון התנ”ך העירוני ע”ש אמיר שלום ז”ל מתקיים זו השנה ה-9 בקריית גת.
המסורת המבורכת מביאה מאות מתלמידי קריית גת ללמוד, לשנן ולהתחרות בידיעת התורה. לאחר הפגנת בקיאות מרשימה הוכרזו הזוכים במקום הראשון מבית הספר שבזי שילה עמוס והלל מוטרו.
למקום השני, לאחר דו קרב ראש בראש מותח במיוחד הגיע תלמידי ביה”ס משואה ע”ש יוסף שלום ובמקום השלישי תלמידי ביה”ס שפירנצק.
יישר כח לכל המשתתפים וצוותי ביה”ס.
כמידי שנה נערך חידון התנ”ך העירוני בקריית גת בו משתתפים נציגי בתי הספר בעיר לאחר חודשים רבים בהם למדו ושיננו בליווי צוותי הוראה ובני משפחותיהם.
השנה נערך החידון בסימן “ביחד ננצח – חזק ונתחזק בעד עמנו ובעד ערי אלוהינו” (שמואל ב’ י’, י”ב).
החידון מוקדש לזכרו של אמיר שלום ז”ל, בן העיר, איש של צדק, אמת ואהבת הזולת, איש צבא, עו”ד מבריק ומחונן שהלך לעולמו בדמי ימיו והיה לדוגמה ומופת לשילוב ערכי התנ”ך בחיי היום יום.
במעמד החידון השתתפו מנכ”ל עיריית קריית גת חיים בכר, מנהל מחוז דרום במשרד החינוך רם זהבי, מנהלת אגף החינוך בעיריית קרית גת זהבה גור, המפקחות אתי אביטל ומיטל פרץ וכמובן בני משפחת שלום אשר יוזמים, מלווים ומובילים את החידון לזכרו של אמיר ז”ל.
את החידון הנחה כהרגלו בבקיאות ובחינניות רבה נריה פנחס.
בארבעה שלבים מותחים ומרתקים התחרו זה בזה צמדים מבתי הספר, אותם שפטו צוות השופטים המכובד: הרב יחיאל חזן ממקיף אורט גרוס, עדיאל שלום בן משפחת שלום ויטבת סופן רכזת פדגוגית לתנך מאורט אולפנה קריית גת.
עדיאל שלום נשא את דברי הפתיחה ואמר:
“מרגש מאוד לראות את כל מי שהגיע לכבד אותנו במעמד החידון, אנו חשים את רוחו של אמיר בכל מקום ושמחים שהחידון הפך לחלק בלתי נפרד ממערכת החינוך העירונית. אני מבקש להודות לכל מי שלוקח חלק בהפקת החידון, ראשית לכל התלמידים שעלו לגמר ולכל אותם תלמידים שהשתתפו בשלבים המוקדמים. לראש העיר כפיר סויסה שברך על המשך קיום החידון ונאחל לו הצלחה בתפקידו, למנכ”ל העירייה חיים בכר נאחל גם כן בהצלחה, לרם זהבי מנהל מחוז דרום במשרד החינוך, לזהבה גור המובילה את אגף החינוך ומסייעת יחד עם צוותה ועם צוות רשת המתנ”סים בהובלת אמיר בן שמחון בהפקת החידון מידי שנה על הצד הטוב ביותר. למפקחות אתי ומיטל, לרכזי החידון בבתי הספר, למנהלות, לצוות אגף החינוך ולדפוס הקריה, לעובדי המתנ”ס ולנריה פנחס היקר ובתו תמר שמובילים את החידון ביד רמה. תודה לכולכם תהיו ברוכים, כולנו מלאי תפילה לשובם של החטופים במהרה לביתם ומתפללים לשלום כל חיילנו ואנשי כוחות הבטחון שישובו בניצחון גדול בריאים ושלמים”.
מנכ”ל העירייה חיים בכר, בירך את הנוכחים בשם ראש העיר וציין:
“תודה על הזכות הגדולה להיות כאן ולקחת חלק בחידון. תודה לרבני העיר שלמה בן חמו ומשה הבלין ולמועצה הדתית בהובלת יאיר עמר. תודה מיוחדת לתלמידים היקרים – יש לכם הזכות הגדולה להתחבר לתנ”ך ולהבין את המצופה מאיתנו בעולם הזה. חידון התנ”ך מנציח את אמיר שלום ז”ל והילדים שלומדים לחידון הם ההנצחה הראויה ביותר עבורו, השתתפותכם היא נצחון החוכמה והדעת ונעשה ככל שביכולתנו לשמר את המסורת ולקיים את החידון מדי שנה”.
מנהל מחוז דרום במשרד החינוך רם זהבי אמר:
“מרגש לראות את הדור הצעיר שמראה חיבת למידה, יצר תחרותיות בריא ומוטיבציה. ברכות למשפחת שלום שבחרה במפעל ההנצחה הזה, זהו הביטוי המתאים והראוי ביותר. 9 שנים הם מסע ארוך ויישר כח לעיריית קריית גת המתמידה בכך. בימים אלה מה שמחבר בנינו אלו הערכים שראשיתם ומקורם בתנ”ך. בדור הזה אנו מחוייבים להמשיך את השרשרת של בניין הארץ. אני מברך את כל המתמודדים המרשימים”.
במהלך החידון שולבו קטעי וידאו אקטואליים הנוגעים למלחמת “חרבות ברזל” וכן קטעי שירה ומוסיקה נפלאים של להקת ביה”ס אפרים בן דוד בניצוחה של מגי גבאי ושל מקהלת “פרחי שבזי” בניצוחו של שמעון בר יוחאי.
לשלב הגמר של החידון, שאלת ראש העיר, עלו נבחרות משואה ע”ש יוסף שלום, כרמים, שבזי, אפרים בן דוד ושפרינצק – התלמידים הפגינו יכולות מדהימות וענו על רוב השאלות במהירות ובקלות.
עם בדיקת התשובות הגיעה נבחרת שפרינצק למקום השלישי – ברכות לתלמידים הראל אטיה ויהלי ואקיל.
שיוויון נרשם בין המקום השני והראשון ולכן נבחרות משואה ושבזי עלו לסיבוב מכריע של ראש בראש בסופו הוכתרו נציגי שבזי, שילה עמוס והלל מוטרו, כחתני החידון.
ברכות גם למקום השני, נציגי ביה”ס משואה ע”ש יוסף שלום – דרור צור ושילה ישראל מימרן.
משפחת שלום העניקה תעודות, שי ופרס כספי לשלושת המקומות הראשונים. כל משתתפי החידון קיבלו תעודה וספר.
יישר כח לכל המשתתפים.
◼️ לקבוצת חדשות קרית גת והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

◼️ לקבוצת שירותים לציבור – ביטוח לאומי / חברת חשמל / דלק וגז / תאגידי המים / בנקים לחצו כאן

צילום: עיריית קרית גת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן