בקרוב בית קבע לשבט הצופים החדש בקריית אונו

מיכל רוזנשיין, ראש העיר: “חשוב לי שלכל תנועות הנוער בעיר יהיה מקום פעילות שיהווה עבור החניכים והחניכות בית שני, עם מבנה שיספק את צרכיהם”.

הביקוש לתנועת הצופים, תנועת הנוער הגדולה בקריית אונו, יזם את מהלך הקמת שבט “מרום”, שנתן מענה לילדים ולילדות באזור אונו השכונה הוותיקה ושכונת נאות אריאל שרון.

השבט פועל מאז היווסדו לפני כשנה בחצר בית ספר “ניר”, אבל היום בישרה ראש העיר קריית אונו להורי, חניכות וחניכי השבט, שהם לא יצטרכו להמתין זמן רב למבנה קבע וכי בעוד מספר חודשים, עם המעבר של הקונסרבטוריון למעונו החדש, יזכה השבט בבית הקבע.

מיכל רוזנשיין:

“חשוב לי שלכל תנועות הנוער בעיר יהיה מקום פעילות, שיהווה עבור החניכים והחניכות בית שני, עם מבנה שיספק את צרכיהם. עוד קצת סבלנות ולאחר עבודות השדרוג של המבנה הישן לו הוקצו משאבים רבים, יוכלו הילדים והילדות ליהנות בביתם החדש. תודה לכל השותפים לעשייה החינוכית החשובה, לרחלי רז מחזיקת תיק הנוער והצעירים,לחנה ישעיהו מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, למאור ניר ממלאת מקומה, לאסתר אלפיה, ראש הנהגת בקעת אונו ולערן יעקובוביץ, סגן ראש ההנהגה, וכמובן לעדי גינדי, ראש השבט ומאיה שוורץ הגזברית.”

במחלקת הנוער והצעירים בקריית אונו כבר החלו לשקוד על התוכניות לשיפוץ המבנה והתאמתו לצורכי השבט.

רחלי רז מחזיקת תיק הנוער והצעירים:

“זו בשורה נפלאה, ובאופן אישי היה לי חשוב לקדם את ההחלטה במהירות האפשרית לטובת חניכי וחניכות השבט הנפלאים והנפלאות. אעשה הכל ביחד עם הנהגת השבט, מחלקת הנוער והצעירים ואגפי העירייה הרלוונטיים, על מנת לקדם את שיפוץ מבנה הקונסרבטוריון, לטובת קבלת המפתחות במהירות לבית החדש. אני מודה לראש העיר על קידום העניין וההכרה בחשיבותו.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן