בצל הרגישות הביטחונית: ראש עיריית רחובות נפגש עם הנהגת ההורים

מתן דיל כינס פגישה עם הנהגת ההורים העירונית, על מנת לשקף להם את תמונת המצב העדכנית בשקיפות מלאה ולענות על שאלותיהם

ראש העיר נפגש עם הנהגת ההורים כחלק מההיערכות העירונית בצל הרגישות הביטחונית

כחלק מהיערכות העיר רחובות למצב אפשרי של הסלמה בטחונית, ראש העיר ומחזיק תיק החינוך מתן דיל כינס פגישה עם הנהגת ההורים העירונית, על מנת לשקף להם את תמונת המצב העדכנית בשקיפות מלאה ולענות על שאלותיהם. בפגישה לקחו חלק מנהל אגף ביטחון ובטיחות אופיר מזרחי, ראש מינהל החינוך אפרת צוקרמן והיקל”ר משה לוי.

בפגישה, הציג ראש העיר להנהגת ההורים את תמונת המצב העדכנית בשקיפות מלאה, בדיוק כפי שהוצגה לו, והגורמים הרלוונטיים פירטו אודות ההיערכות שנעשתה מראש, למעבר בין רמות ההתגוננות של פיקוד העורף, האזינו לחששות ושאלות ההורים, והציגו את הפעילויות והתכניות שבוצעו עד כה, כמו בדיקת מקלטים, מפגש זום עם מנהלים חדשים לרענון ההנחיות, והפצת תוכנית ההתגוננות לכל מנהלות ומנהלי בתי הספר.

“דאגנו למגן את כל גני הילדים בעיר, ואני סומך על מינהל החינוך ומנהלי בתי הספר שינצלו את הזמן היקר להתארגנות והכנה, בתקווה שלא נזדקק לזה,” אמר ראש העיר מתן דיל.

הפגישה היתה פורייה ומשמעותית, ובסיומה נקבעה פגישה נוספת לצורך מתן תשובות וחשיבה משותפת על האתגרים העלולים להתעורר בימים הקרובים.

בתום פגישה זו, ולאור ההתפתחויות הביטחוניות, הגיע מפקד המחוז, אמיר בן דוד, לעדכון בטחוני, וסקר בפני ראש העיר את האתגרים אשר עלולים לעמוד בפנינו בזמן הקרוב, וכן דרכי ההתמודדות.

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן