בצל המלחמה: סיור שר התקשורת בבית החולים אסותא אשדוד

הצוותים הרפואיים באסותא אשדוד עושים עבודת קודש למען המטופלים ולמען הלוחמים הפצועים שלנו.

ד”ר שלמה קרעי, שר התקשורת ורפאל מירילשוילי מראשי הקונגרס העולמי של יהדות גאורגיה סיירו הבוקר בביה”ח הציבורי אסותא אשדוד.

במהלך ביקורם נפגשו עם הפצועים, הצוות המטפל והנהלת ביה”ח הציבורי אשדוד ששיתפו אותם באתגרי ביה”ח.

בתום הסיור אמר השר: “הביקור בבית החולים אסותא אשדוד הראה לי עד כמה הצוותים הרפואיים שלנו בכלל ושל בית החולים הזה בפרט, עושים עבודת קודש למען המטופלים ולמען הלוחמים הפצועים שלנו.
התרגשתי מאוד לפגוש שם את אריה ועידן – שניים מלוחמינו שנפצעו. רוח הגבורה המפעמת בהם וההקרבה הגדולה שהקריבו בלחימה בעזה למען כולנו, מהווה מוקד השראה וחיזוק גדול לעם כולו.
אני מאחל להם ולכל פצועינו רפואה שלמה ומהירה בעזרת השם, ומצדיע להם, לצוותי הטראומה ולצוותים הרפואיים כולם בבית החולים אסותא באשדוד”

מר רפאל מירילשוילי הוסיף על דבריו ואמר: “כשאתה פוגש את חיילנו הגיבורים שנלחמו ונלחמים על היכולת של כולנו להמשיך לגור בארץ שלנו, אתה מרגיש גאווה עצומה. יש כאן עם אחד, עם עבר משותף ועתיד בלתי נפרד. יש לנו במה ובמי להיות גאים”

ראש העיר אשדוד, ד”ר יחיאל לסרי אמור היה אף הוא להצטרף לסיור אך הדבר נבצר ממנו משום שנקרא בדחיפות למשפחה של פצוע קשה, תושב העיר, שמאושפז בביה”ח שיבא. את העירייה יצגה הגברת אריאלה רוזנבאום.

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות אסותא אשדוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן