בצל המלחמה: לאומית השיקה את המרכז הרפואי העשירי באשדוד

בטקס קביעת המזוזות למרכז הרפואי החדש כובד מנהל המרפאה, ד"ר ארי קדוש המשמש כמומחה לרפואת משפחה • לאומית: "נמשיך לשרת נאמנה את מאות אלפי לקוחותינו גם בימי מלחמה ותחת אש"

לאומית שירותי בריאות אשר חרטה על דגלה את תנופת ההתפתחות, ממשיכה ביתר שאת את ההתפתחות הזו גם בימים אלה, ימי המלחמה, כאשר רק במהלך השבוע האחרון השיקה לאומית את המרכז הרפואי העשירי במספר בעיר אשדוד, דבר שהפך לבשורה של ממש בקרב המוני לקוחות לאומית המתגוררים בעיר.

המרכז הרפואי החדש הוקם במרכז עסקים ראשי במרכז העיר אשדוד שם יוענקו מגוון שירותי בריאות מקצועיים ומהירים כמיטב המסורת של לאומית שירותי בריאות. מדובר בשיא של התפתחות ברחבי העיר אשדוד אשר זוכה זה עתה לעשרה מרכזי רפואה מרווחים ומקצועיים.

בטקס קביעת המזוזות למרכז הרפואי החדש כובד מנהל המרפאה, ד"ר ארי קדוש המשמש כמומחה לרפואת משפחה אשר קבע את המזוזה בהתרגשות ואמר כי, "זהו נדבך נוסף בהתפתחות הדרמטית של לאומית. במשכן זה נשרת את כולם מתוך מקצועיות וסבלנות כמיטב המסורת שלנו. בזה המקום תשרה בריאות והצלחה", אמר.

יצוין כי מדובר בהתפתחות שיא בימי המלחמה, כאשר מאז מתקפת הפתע בשבת שמחת תורה, פועלת לאומית שירותי בריאות במגוון תחומים בכדי להנגיש את מיטב הרפואה גם בימי חירום. כעת, נדבך נוסף צורף לפעילות של לאומית בימים אלה כאשר גם בימי מלחמה מקימים מרכז רפואי חדש לרווחת הלקוחות.

ד"ר אבי אסייג, מנהל מחוז דרום בלאומית שירותי בריאות: "אנו שמחים להשיק את המרכז הרפואי העשירי בעיר אשדוד, אשר ייתן מענה רפואי מקיף להמוני הלקוחות. אנו בלאומית נמשיך לשרת נאמנה את מאות אלפי לקוחותינו גם בימי מלחמה ותחת אש. זה התפקיד שלנו וכך נמשיך לעשות".

◼️ לקבוצת חדשות אשדוד בווטסאפ לחצו כאן

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן