בצל המלחמה ולמען נשות המילואים והעורף: כנס זוגיות ומשפחה של קהילת רעות בשדרות

“נשות שדרות הן לביאות שמתמודדות עם אתגרים חסרי תקדים” סגן ראש העיר קלימי: “חשוב לחזור ולחזק את הבסיס. החוסן מתחיל במשפחה”

כנס ‘זוגיות ומשפחה’ בשדרות מתקיים הבוקר זו השנה החמישית בנושא “מתחזקות מהשורש”, זאת לנוכח המלחמה ברצועת עזה ונשות המילואים הרבות בארץ כתוצאה מכך.

הכנס נערך בהובלת האגף לתרבות יהודית בעיריית שדרות ועמותת ‘רעות’ שדרות ומשתתפים בו ראש העיר אלון דוידי, סגן ראש העיר אלעד קלימי, רב העיר הרב דרור טוויל ואימהות שכולות, השתתפו מעל 150 נשים מכל רחבי הארץ במגוון הרצאות וסדנאות העצמה שונות, עמדות עיסוי ושחרור גופני, ארוחת ערב עשירה ועוד.

הסדנאות כוללות: יצירת מנדלות בעבודה אישית, פיסול בברזל, נגרות, ריקודי בטן ושיחות הדרכה והעצמה לנשות ואימהות מגויסים.

כמו כן, במהלך הכנס התקיימו שיחות והרצאות אשר עסקו בהתמודדויות שונות במלחמה והכוחות להתגבר אליהם. בין הדוברות היו: שרית אוחיון, ששכלה את בעלה ובנה שיצאו להילחם במחבלים שחדרו אל העיר אשקלון בשמחת תורה אשר דיברה על ההתמודדות והחוסן האישי במציאות של כאב, ורותי גרינגליק ששכלה את בנה שאולי שנפל בקרב בצפון רצועת עזה שדיברה על הסתכלות חיובית בעתות משבר.

הכנס נחתם במופע נשי מרגש וסוחף של הזמרת והיוצרת ליאת יצחקי יחד עם אשת התקשורת שרה ב”ק.

מנכ”ל עמותת ‘רעות’, יניב צברי, ציין:

“נשות המגויסים והמילואימניקים, נשות שדרות והעורף, נשים שעברו ועוברות תקופה לא קלה ומאתגרת מבחינה אישית, זוגית ומשפחתית, הן ראויות להערצה ולהערכה ענקית. הכנס נעשה לכבודן, למענן, למען החוסן הנשי, המשפחתי והקהילתי שלהן, כדי שיוכלו לצמוח ולפרוח מתוך ההתמודדויות הרבות שכולנו חווים במלחמה. ניסינו במעט לגעת בשורש של הנפש ולהתחזק מתוכו, לשאוב כוחות קדימה ולחיות מתוך עוצמה נשית וגבורה אמיתית”

סגן ראש עיריית שדרות אלעד קלימי:

“נשות שדרות הנפלאות מגלות תעצומות נפש בצל המלחמה המתמשכת, שמזמנת אתגרים על גבול הבלתי אפשרי בחיי המשפחה, הבית ושגרת החיים שכוללים מאבק יומיומי לחיזוק ושמירה על התא המשפחתי, כשחלקן הגדול הן לביאות שמתמודדות עם אתגרים חסרי תקדים, כשבמקרים רבים הבעלים נמצאים בחזית לצד העובדה שהן מצויות בחזית תרתי תשמע. הכנס לא רק אפשר להן ולנשים מכל הארץ אתנחתא מתבקשת, אלא בנה קומה נוספת בחוסן של תושבות ותושבי העוטף. הרוח הגדולה שלהן לעולם לא תפסיק לנשוב”.

ראש עיריית שדרות אלון דוידי ציין:

“דווקא השנה עם כל האתגרים שעברנו חשוב לחזור ולחזק את הבסיס. וכמובן שחוסן מתחיל במשפחה. עם זוגיות בריאה ומשפחתיות. עבדנו רבות כדי ליצור כנס משמעותי ומעצים שיאפשר למשתתפות כלים להשקעה בזוגיות ולטיפוח החיים המשפחתיים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות שדרות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: קהילת רעות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן