בפעם ה-52: נפתחה עונת הפעילות של הסינפונייטה הישראלית באר שבע

במעמד זה קלאודיה צובל סיימה תפקידה ובאופן רשמי נכנס יאיר נגיד לתפקידו כמנכ”ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע.
עונת ה-52 לפעילותה של תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר-שבע נפתחה במוצאי שבת האחרונה בהשתתפות מאות מתושבי העיר והסביבה, בהם ראש העיר- רוביק דנילוביץ’, סגן ראש העיר- שלומי נומה, אפרת זיו אספיס- מנכ”לית תיאטרון הפרינג’, לילך נגיד- מנכ”לית רדיו דרום, מנכ”לית הסינפונייטה הישראלית באר שבע היוצאת- קלאודיה צובל, יאיר נגיד- מנכ”ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע הנכנס, עופר סלע- מנכ”ל הסימפונית הישראלית ראשון לציון ולשעבר מנכ”ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע ורבים נוספים שבאו לציין את פתיחת העונה בקונצרט יוצא דופן שכולו בטהובן.
תחת ניצוחו של רני קלדרון- מנהלה המוסיקלי של הסינפונייטה הישראלית באר שבע, בפתיחת הערב ביצעה התזמורת את ההמנון הלאומי “התקווה” ומאות הנוכחים הצטרפו בשירה מרגשת ותקווה משותפת לחזרת החטופים ושלום חיילי צה”ל.
בדבריה, הודתה קלאודיה צובל, מנכ”לית הסינפונייטה הישראלית באר-שבע היוצאת לראש העיר, לגורמים נוספים בשיתופי הפעולה הרבים לאורך השנים ולנגנים עצמם שממשיכים להפוך את התזמורת הבארשבעית לאחת המובילות והטובות בישראל.
באירוע המיוחד, ביצעה התזמורת  את הקונצ’רטו לפסנתר מס’ 4 של בטהובן יחד עם הפסנתרן המחונן תומר רובינשטיין, זמרת הסופרן אולגה סנדרסקיה הצטרפה לבצע את האריה הקונצרטנטית “Ah perfido!” ובחלקו האחרון של הערב ניגנה התזמורת את הסימפוניה הראשונה של המלחין.
ראש העיר באר שבע, רוביק דנילוביץ’ שנכח באירוע, הדגיש את תפקידה הקהילתי- חברתי של התזמורת שבא לידי ביטוי גם בביצוע ההמנון הלאומי עם פתיחת עונת הפעילות ה-52 של הסינפונייטה הישראלית באר שבע בעיר. “מה שאתם עושים מרים את המורל הלאומי בימים האלה” ציין דנילוביץ’ והוסיף: “גם כאשר קשה, כואב ומזילים דמעה- אנחנו מחבקים, מחזקים ונשארים מלוכדים”. עוד הודה ראש העיר לקלאודיה צובל על שנים מופלאות יחד ואף העניק לה מזכרת אישית ממנו.
לצד סיום תפקידה של צובל, מדובר באירוע בו נכנס רשמית יאיר נגיד לתפקידו כמנכ”ל הסינפונייטה הישראלית באר שבע. זאת לאחר עבר עשיר וניסיון מגוון בתחום התרבות בבירת הנגב. נגיד יוביל את פעילות התזמורת שמהווה מוקד תרבות ויצירה ישראלית חוצת גבולות.
◼️ לחדשות באר שבע והסביבה לחצו כאן
◼️ לקבוצת תרבות, בילוי ופנאי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

בתמונה פרופ’ אסף זהר, רני קלדרון, אולגה סנדרסקיה, תומר רובינשטיין ויאיר נגיד

צילום: קרדיט- נלי סירוטין

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן