בעקבות נגיף הקורונה, חבר מועצת העיר רחובות, גיא צור, ביטל נסיעת עסקים מתוכננת: “נשמע להוראות משרד הבריאות, לא מדובר במגרש משחקים”

חבר מועצת העיר רחובות, גיא צור, הממונה על תיק ההתחדשות העירונית ביטל בתחילת השבוע נסיעת עסקים שנקבעה לפני מספר חודשים בסין. הסיבה לכך היא כמובן נגיף הקורונה. היעד המתוכנן של צור היה גוונזו, אותו יעד בו שהה אשתקד מתוקף תפקידו כיזם.

כזכור, בין הפגישות שקיים לצרכיו העסקיים-אישיים, צור, מנהל קבוצת ד.ש.ם – היה אורח הכבוד של הקהילה היהודית בעיר גוונזו בחג החנוכה שם סיפר לנוכחים על העיר רחובות ואופיה, על קידומה כעיר המדע והתרבות של ישראל ועל הרצון לשדרגה גם בהיבט ההתחדשות העירונית.

צור המקפיד על נסיעה לסין אחת למספר חודשים, לצורך קידום עסקיו – אישר הערב (שלישי) לחדשות אפס שמונה כי ביטל את הנסיעה בעקבות הפרסומים אודות נגיף הקורונה. “הייתי אמור לנסוע לגוונזו וביטלתי עקב החשש מנגיף הקורונה”, אמר צור “לא מדובר במגרש משחקים אלא בחיי אדם ומן הראוי שכולם יישמעו להוראות משרד הבריאות. אני נמצא בקשר עם חבריי בסין, מאחל לכל החברים והקולגות בסין בריאות איתנה וזהירות מרובה ואני מקווה שהוא יחלוף במהרה”.

יצוין כי מדובר בנגיף העובר מאדם לאדם, בדומה לשפעת. סימני המחלה הם חום וסימנים נשימתיים כגון שיעול וקשיי נשימה. המחלה עלולה לגרום לסיבוכים ואף למוות. האבחנה כוללת: ביקור בסין + חום, שיעול, קשיי נשימה + בדיקת המעבדה המרכזית לנגיפים של משרד הבריאות.

נגיף הקורונה | זה מה שאתם צריכים לדעת על הנגיף שמשגע את העולם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן