בעקבות התאונה הקטלנית: תושבת קרית עקרון נעצרה

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו אמש בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית – עליה דווח תחיל מגורמים אחרים כי התאונה נגרמה מאיבוד שליטה על האופניים. כעת, בעקבות החקירה, חלה תפנית בפרשה

משטרת ישראל מעדכנת הבוקר (ראשון) כי עיכבה אמש לחקירה תושבת קרית עקרון כבת 20, בחשד למעורבות בתאונת דרכים קטלנית בעיר, בה נהרג תושב המקום, בן 15, שהורכב על אופניים חשמליים.

בוחני התנועה של מרחב שפלה פתחו אמש בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית – עליה דווח תחיל מגורמים אחרים כי התאונה נגרמה מאיבוד שליטה על האופניים. כעת, בעקבות החקירה, חלה תפנית בפרשה.

עפ”י גורמי רפואה, כתוצאה מהתאונה נפגע קטין בן 15 (תחילה דווח כי מדובר בנער בן 17-ל”ל) שהורכב על גבי אופניים חשמליים ופונה באורח אנוש אל המרכז הרפואי קפלן, שם נקבע מותו, כאשר רוכב האופניים נפגע באורח קל וצפוי להיחקר בסיום ההליך הרפואי.

בהמשך לידיעה בחדשות 08 הותר לפרסום כי נער, תושב קרית עקרון, נהרג הערב (שבת) לאחר שאיבד שליטה במהלך רכיבה על אופניים חשמליים, חברו נפצע קל.

שני הצעירים התנגשו בעמוד במהלך הרכיבה. תחילה, נפצע אחד הנערים פצעים אנושים, כוחות ההצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו לאחר מאמצי החייאה, חברו נפצע באורח קל. מתנדבי יחידה 360 – מערך הסיוע הלאומי נמצאים בזירת התאונה, פועלים לאיסוף הממצאים ולשמירה על כבוד המת.

כפי שפורסם בחדשות 08, כוחות גדולים של רפואה והצלה הוזעקו לקרית עקרון בעקבות אירוע חריג.

בשעה 21:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על רוכב אופניים חשמליים שנפצע במהלך רכיבה ברחוב וייצמן בקרית עקרון. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי”ח קפלן נער במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית תוך כדי פעולות החייאה.

פראמדיק מד”א יהודה בן אברהם סיפר: “רוכב האופניים שסבל מחבלת ראש מדממת קשה מאוד שכב על המדרכה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלנו בטיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים וביצוע פעולות החייאה. הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך פעולות החייאה כשמצבו קריטי”.

יהי זכרו ברוך.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

צילום: יחידה 360 | דוברות איחוד הצלה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן