בעקבות המעבר ללמידה מקוונת: חבר מועצת רמלה, משה שטה, במכתב לשר החינוך: “יש משפחות שידם אינה משגת”

כחלק מהמאמץ של משרד החינוך לעבור למתכונת של למידה מקוונת, החליט משה שטה, חבר מועצת העיר רמלה, וחבר מועצת יבנה, משה סימנה, לשלוח מכתב לשר החינוך, רפי פרץ, בו הם מבקשים לדעת אלו צעדים משרד החינוך מתכוון  לנקוט, מאחר וישנם אוכלוסיות מעוטות יכולת  שאין באפשרותם ללמוד מהבית.

מתוך המכתב שנשלח: “אנו תמרץ’- פורום חברי מועצות העיר יוצאי אתיופיה (להלן: הפורום) עוקבים יחד כולם לנוכח התפרצות והתפשטות נגיף הקורונה ופועלים בזירות שונות ובמישורים רבים מתוך שמירה יתירה על כללי משרד הבריאות למניעת הידבקות ומצילות של האזרחים. כחלק ממאמץ למיגור הנגיף הוחלט זה מכבר לסגור את מוסדות הלימודיים ועל מעבר ללמידה מקוונת. אין ספק כי תלמידים רבים הנהנו מהלמידה מרחוק, אך היו גם אוכלוסיות שלא הייתה ידם משגת ולא מיומנים ובכך ולא הצליחו להשתלב בתהליך זה. מצב זה יצר פער גדול בקרב תלמידים רבים, עניין שכנראה יורגש לכשנחזור לשגרה. למרות מגמת בלימת הנגיף ניכר כי החזרה לבתי הספר אינו הולך לקרות בזמן הקרוב. מתוך רצון משותף למאמץ מחד לבלימת הנגיף ע”י שמירת כללי משרד הבריאות ומאידך להמשיך לצמצם את פערי הלימודים, נשמח לדעת באילו צעדים המשרד נקט וימשיך לנקוט כדי להתמודד עם המצב”.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן