בסימן המאבק להחזרת החטופים: העיר גני תקווה פתחה את השנת הלימודים תשפ”ה

5,363  תלמידים פתחו את שנת הלימודים תשפ”ה בגני תקווה בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבת הביניים השנה נפתחה בסימן המאבק לשחרור 101 החטופות והחטופים כשהילדים הגיעו אל בית הספר בחולצות צהובות. גם השנה העיר תשים דגש מיוחד על קידום תוכנית ה-SEL ללמידה חברתית רגשית ולהעצמת החוסן הנפשי. כך נראה היום הראשון ללימודים

שנת הלימודים תשפ”ה נפתחה היום בגני תקווה ברוח של חידוש, התרגשות והעצמה, כאשר 5,363 תלמידות ותלמידים שבו אל ספסל הלימודים בגני תקווה בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים ובחטיבת הביניים. בצל שביתת ארגון המורים, תיכון מית”ר בעיר לא פתח את שנת הלימודים. ביוזמת העירייה, נפתחו לתלמידי התיכונים מגוון של פעילויות חינמיות במרגשי הכדורסל, כדורעף החופים והבריכה בקאנטרי.

השנה החדשה בגני תקווה נפתחה עם סמל חשוב של תקווה וכאב – 101 החטופות והחטופים שעדיין כלואים בעזה. בתי הספר קושטו בפרחים צהובים כאות סולידריות עם מאבק משפחות החטופים. תלמידות ותלמידי בתי הספר, מהגן ועד לתיכון, הגיעו לבושים בחולצות צהובות, בצעד של סולידריות ותמיכה במאבק להשבתם הביתה.

המלחמה האחרונה, כמו גם אתגרי הקורונה, הציבו את בני הנוער בפני קשיים נפשיים וחברתיים רבים. לשם כך, עיריית גני תקווה מרחיבה השנה את תוכנית הלמידה החברתית-רגשית (SEL) בבתי הספר בעיר, שזכתה להצלחה רבה מאז השקתה כפיילוט לפני כשלוש שנים.

תוכנית ה- SEL נועדה להקנות לתלמידות ולתלמידים מיומנויות חברתיות ורגשיות כמו אמפתיה, עבודת צוות, קבלת החלטות והתמודדות עם כישלונות. היא מתמקדת בבניית חוסן נפשי, תמיכה בהתפתחות אישית וחברתית, ושיפור היחסים בין התלמידים למערכת החינוך כולה.

בשיתוף פעולה עם ארגונים כמו “יד הנדיב”, אוניברסיטת רייכמן וארגון מצמיחים, התוכנית הופכת לכלי משמעותי במערכת החינוך בעיר, במיוחד בצל המלחמה. “אנחנו מחויבים להעניק לילדינו את המיטב, גם בתקופות הקשות ביותר,” מדגישה דלריצ’ה.

רה”ע גני תקווה, ליזי דלריצ’ה:

“בלב כבד וברגשות מעורבים, לנוכח הבשורות הקשות על חילוץ 6 חטופות וחטופים שנרצחו בשבי, פתחנו את שנת הלימודים תשפ”ה בגני תקווה. פתיחת שנת הלימודים תמיד מלווה בהתרגשות גדולה, והשנה היא משמעותית במיוחד. בצל האתגרים הרבים, היה לנו חשוב לפתוח את השנה בצורה חלקה וטובה עבור כל תלמידות ותלמידי העיר. אני מקווה שהמשא ומתן בין ארגון המורים למשרד החינוך יסתיים בהצלחה ובמהרה, כדי שנוכל להחזיר את כל תלמידי התיכון לשגרה מלאה ולהבטיח להם שנה לימודית פורייה ומוצלחת. גני תקווה תמשיך להעניק לתלמידים בעיר את החינוך הטוב ביותר, ולהוביל אותם קדימה עם תקווה לעתיד טוב יותר.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית גני תקווה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן