בסוף השבוע: תושב רחובות שדד אישה וגנב רכבים, ביצע תאונה עצמית ונטש את הרכב

המשטרה עצרה בסוף השבוע בת”א גבר ששדד אישה וגנב רכבים ולאחר שביצע תאונה עצמית עם אחד הרכבים, נטש את הרכב ונמלט. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בת”א

המשטרה פתחה ביום שישי האחרון בחקירה עם קבלת דיווח על שוד רכב וטלפון נייד של אישה סמוך לכיכר אתרים בת”א. מתלונת האישה התברר לשוטרים כי שעה שישבה ברכבה, גבר ניגש אליה, משך בשיערה והוציא אותה בכוח מהרכב ובהמשך גנב את הטלפון הנייד שלה ונמלט עם רכבה מהמקום.

חקירת המשטה העלתה כי בהמשך, החשוד ביצע תאונה עצמית עם הרכב הגנוב סמוך לחוף ירושלים. עובדי חברת חשמל שהיו במקום והבחינו בו, ניגשו לסייע לו. בתגובה, החשוד גנב את רכבם ונמלט עד אשר הגיע לתחנת דלק וגם שם, ניסה לגנוב את מכוניתה של עובדת במקום ומשנכשל, נסע עם הרכב הגנוב של חברת החשמל ונטש אותו בכביש 44.

שוטרי תחנת לב ת”א התחקו אחר החשוד, בן 42 מרחובות ובחלוף זמן קצר הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. במעמד דיון שהתקיים בבימ”ש השלום בת”א הוארך מעצרו של החשוד עד מחר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן