בני 17 נתפסו במהלך השבת בבנין השיטה ב”דה שליט” בחשד להחזקת סמים – הנהגת ההורים תדרוש מצלמות אבטחה חדשות ושומר בשעות הלילה

עמוס דה שליט

בני נוער כבני 17 נתפסו במהלך השבת באחד מבנייני קריית החינוך דה שליט, בחשד להחזקת סמים. על פי גורם מ”דה שליט” לא מדובר בתלמידי בית הספר, אלא בצעירים מהאזור.

שבוע ימים לפני תחילת הלימודים ונראה כי הפעם הנהגת ההורים תדרוש הצבת מצלמות חדשות שחוברו אוטומטית למוקד העירוני (כפי שהוצבו בפארק השעשועים החדש בשכונת המדע) ואפילו שומר במהלך הלילה – זאת בכדי למנוע או לפחות למגר תופעות מהסוג הזה. כזכור, אשתקד, נאלץ המנהל אבי קיש, להתעסק לא פעם עם אירועים דומים.

אבי קיש, מנהל קריית החינוך דה שליט

בית הספר בסופי שבוע מהווה מקום מפגש לבני נוער, אולם בדרך כלל לא מדובר במפגשי ספורט וחברה מקובלים. המשטרה תפסה לא פעם בני נוער עם סמים עליהם או בני נוער בגילופין. באחד הבקרים הגיעה הנהלת בית הספר ונדהמה לגלות כי אלמונים פרצו למתחם, גנבו פריטים רבים ועשו וונדליזם.

במקרה אחר הוזעקו כוחות כיבוי אש למוסד החינוך בשל שריפה שפרצה באחד המבנים, לאחר שהמנהל, אבי קיש, קיבל התראה למכשיר הפלאפון שלו בעקבות הפעלת גלאי העשן. כשפתח את מצלמות האבטחה מביתו והבחין בשריפה שמתחוללת בקומה השלישית במבנה “השיטה” נראו מספר נערים חשודים בקרבת המקום – ואותרו לאחר זמן קצר. בניגוד למרבית המקרים, באירוע ההוא מדובר היה בשביעיסטים בתיכון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן