בני שמעון: נחנך מרכז לוגיסטי חדש של חברת "מקס סטוק" בשומריה

"פתיחת מרלו"ג חדש של מקס סטוק בקיבוץ שומריה היא צעד משמעותי נוסף בהתפתחות העסקית של האזור.

טקס חגיגי של חנוכת המרכז הלוגיסטי החדש (מרלו"ג) של חברת "מקס סטוק" התקיים בקיבוץ שומריה שבמועצה האזורית בני שמעון.

 

 

מדובר בפרויקט בנייה מרשים, שהוקם בשותפות בין חברת הנדל"ן "מגה אור" לבין קיבוץ שומריה שבמועצת בני שמעון אשר נבנה על שטח של כ-31,000 מ"ר.

המבנה הוקם על מגרש המיועד לתעשייה הממוקם בכניסה לקיבוץ, והושלם בזמן שיא של שנה אחת בלבד, מאישור היתר הבנייה ועד אישור האכלוס, במאי 2024.

 

ניר זמיר, ראש המועצה האזורית בני שמעון אמר:

"חנוכת המרלו"ג מהווה צעד נוסף בהפיכת המועצה שלנו למרכז כלכלי חשוב בנגב. המהלך הזה מחזק את היכולת שלנו להציע לתושבים איכות חיים גבוהה לצד הזדמנויות תעסוקה משמעותיות".

זבולון כלפא יו"ר קיבוץ שומריה אמר:

"קביעת המזוזה וחנוכת המרלו"ג היום ג' תמוז בשומריה מהווה תוספת ויצירת רגל כלכלית נוספת משמעותית שתאפשר לנו כקיבוץ וכקהילה לחזק את הערכים המרכזיים שהם חינוך  וחקלאות".

צחי נחמיאס, הבעלים והמנכ"ל של "מגה אור החזקות", אמר:

"פתיחת המרלו"ג החדש של מקס סטוק בקיבוץ שומריה היא עוד צעד משמעותי בהתפתחות העסקית של האזור. אנחנו במגה אור גאים להיות חלק מהמהלך הזה, שמביא איתו הזדמנויות תעסוקה חדשות ומחזק את הכלכלה המקומית. השילוב בין היזמות העסקית לבין הקהילה החזקה של המועצה האזורית בני שמעון יוצר כאן מודל מנצח של צמיחה והתפתחות".

אורי מקס, מנכ"ל מקס סטוק:

"פתיחת מרלוג שומריה הינה אבן דרך משמעותית עבור החברה וההתפתחות שלנו כמותג מוביל בתחומו בארץ. אני שמח מאד על ההזדמנות להצעיד קדימה את רשת מקס סטוק ובמקביל לתמוך ביישובי מועצת בני שמעון ולעזור דרך כך לפיתוח הכלכלי והחלקאי באיזור, במיוחד בשנה זו. כולי תקווה לימים שקטים למדינה שנוכל להמשיך לעבוד, להתפתח ולעשות את מה שאנחנו יודעים על הצד הטוב ביותר."

המרלו"ג החדש צפוי ליצור הזדמנויות תעסוקה רבות באזור ולחזק את הכלכלה המקומית. המהלך הנרחב והמורכב כלל תיאומים רבים מול משרדי ממשלה, גורמים מאשרים, תושבי הקיבוץ וחברת הנדל"ן.

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כלכלה, נדל”ן הייטק ועסקים לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דנה שמח

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן