בני מזל שור, שבוע חיובי בפתח

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-06/10/23 ועד ה-12/10/23 לבני מזל שור

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-06/10/23 ועד ה-12/10/23 לבני מזל שור

שבוע חיובי בפתח. זהו שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. לאחרונה אתם השקעתם מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. דעו!! שלמרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! וממש עכשיו חלה תקופת מימוש וב”ה ממש כעת תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם.

בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום.

בעבודה: זהו שבוע טוב. אל תוותרו על הזדמנות להציג את היכולת שלכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם, התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם.

זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב.

לנשואים שביניכם: זמן טוב לתת לזוגיות שלכם קצת יותר תשומת לב. לאלו מכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם הזוגית קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג.. לאלו מכם השוקלים למידה והתפתחות רוחנית, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. טיול או חופשה מספקים הנאה. שבוע טוב, חג שמחת תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: יש לנו “בחירה חופשית” להחליט בדברים שהם בעלי משמעות נצחית. אנחנו יכולים לבחור להתרחק מא-לוהים – והוא יאפשר לנו לעשות את זה. לא משום שהוא רוצה שזה יקרה, אלא משום שהוא רוצה שתהיה לנו עצמאות – גם אם נשתמש בה בצורה לא נכונה.

רוצים להצטרף לווטסאפ של חדשות אפס שמונה או לצרף חברים? כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

◼️ לקבוצת ווטסאפ חדשות 08-תחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) >> לחצו כאן 

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן