בני גנץ נפגש עם המשפחות שפונו לאילת: “קיבלתי הרבה מאוד עוצמות”

השר בני גנץ, נפגש עם משפחות ניר עוז ושדרות שפונו לאילת: “נעשה הכל כדי להשיב את החטופים הביתה ולפרק את שלטון החמאס כך שלא יהווה איום על אזור הדרום”

בני גנץ – נפגש עם משפחות שפונו מקיבוץ ניר עוז ושדרות בעקבות מתקפת החמאס בשבעה באוקטובר – באילת. בסיום המפגש עם המשפחות אמר גנץ: “קיימתי ביקור באילת ומפגש עם קהילת ניר עוז ושדרות, מפגש כואב שמביא לידי ביטוי את האסון שקרה לאנשים האלו – עם הנרצחים, החטופים, הבתים והביטחון לחיות באזור הדרום. קיבלתי הרבה מאוד עוצמות ואת ההבנה שחייבים להמשיך ולעשות הכל כדי להשיב את החטופים ולפרק את היכולות של חמאס. אנחנו נחושים לעשות את זה. התושבים כאן מחזקים אותנו ואנחנו כולנו מחזקים את חיילי צה”ל שימשיכו בנחישות, אחריות ובמקצועיות. נעשה הכל כדי להשיב את החטופים הביתה ולפרק את שלטון החמאס כך שלא יהווה איום על אזור הדרום, כדי שהאנשים שפגשתי, יוכלו לשוב לבתיהם בביטחון”.

במסגרת הביקור נפגש השר עם ראש עיריית אילת – אלי לנקרי ועם מפקד נפת אדום של פיקוד העורף וקיבל מהם סקירה בטחונית לצד סקירה עירונית על ההיערכות וההתגייסות של אילת מהיום הראשון למלחמה. ראש העירייה הדגיש בפני השר את האתגרים הכלכליים של העיר אילת ואת חשיבות הסיוע הנדרש לאילת הן כעיר הקולטת הגדולה במדינה והן כעיר שכל כלכלתה נשענת על תיירות.

השר חיזק את העיר אילת במאמציה לסייע בחיזוק החוסן הלאומי והדגיש, כי לאילת יש חשיבות רבה בחיזוק העורף. גם חברת הכנסת אורית פרקש חיזקה את ראש העירייה וציינה שבמסגרת תפקידה כחברה ועדת הכספים תפעל להעניק את הסיוע הנדרש לעיר אילת במתווה מיוחד.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: עיריית אילת

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן