בני גנץ מגיב לאפשרות לממשלת אחדות: ״נתניהו אל תעשה סיבוב על הגב של אזרחי ישראל״

רה״מ העביר מוקדם יותר הבוקר הצעה ליו״ר כחול לבן ולחבריו להצטרף לממשלת חירום לאומית בראשות נתניהו בכדי להעביר תקציב ולהציע פיתרון בעקבות החרפת הנגיף.

כחלק מהתוכנית שנתניהו מציע היא שהממשלה תכהן   ותפקידי השרים יחולקו בצורה שיוויונית. ראש הממשלה לא יוכל לפטר שרים מכחול לבן, וכחול לבן לא תוכל להביע אי אמון בראש הממשלה. בגמר התקופה נחזור למצב הקיים היום.

לחלופין, ביבי מוכן לדון גם בהקמת ממשלת אחדות לאומית עם רוטציה על בסיס שיוויוני בזמן ובהרכב. בממשלת אחדות זו אמשיך לכהן בשנתיים הקרובות כרה״מ, ובזמן הזה בני גנץ יכהן כממלא מקום רה״מ עם אותה חלוקת שרים שיוויונית ואותם כללים לממשלה. בעוד שנתיים בני גנץ ייכנס לתפקיד רה״מ והממשלה תכהן 4 שנים.

בתגובה לדבריי רה״מ, יו”ר כחול לבן, רא”ל (במיל’) ח”כ בני גנץ:”נתניהו, אל תעשה סיבוב על הגב של אזרחי ישראל. מי שרוצה אחדות לא דוחה את המשפט שלו ב-1:00 בלילה ולא שולח “מתווה אחדות-חירום” לתקשורת, אלא שולח את צוות המו”מ לפגישה.
בשונה ממך, אני אמשיך לגבות כל פעולה נכונה של הממשלה ללא כל שיקול פוליטי. כשתהיה רציני – נדבר.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן