בני ביטון נבחר שוב לראשות העיר דימונה

מבטיח להמשיך להצמיח את העיר שלנו ולהפוך אותה לעיר הטובה בישראל – בשבילכם! תודה לחברי הנבחרת הכי משובחת שידעה העיר דימונה – אתם מעוררי השראה אחד אחד!

בני ביטון נבחר שוב לראש עיריית דימונה. 

הוא נולד בדימונה, כבן זקונים של חנה (אנט) ואברהם ביטון, גדל והתחנך בדימונה, ואת שירותו בצה”ל מילא כלוחם בגדוד 50 של חטיבת הצנחנים כבן גרעין של השומר הצעיר הנשלח לקיבוץ גבולות. לאחר שחרורו מצה”ל עבד במפעלי ים המלח. בשנת 1989 החל לשמש כעוזר ראש העיר גבי ללוש, ולאחר מכן כמנהל האגף לשיפור פני העיר.

בשנת 1993 נבחר לראשונה למועצת העיר דימונה במסגרת רשימת הליכוד, ושימש בתפקיד סגן ראש העיר וממונה על תחום שיפור פני העיר ותחום תכנון ובנייה. התמודד פעמיים (שנת 1998 ו-2008) לראשות עיריית דימונה, ובשנת 2011 נבחר לכהן כראש רשימת הליכוד לראשות העיר דימונה. שימש במגוון תפקידים ציבוריים הן במסגרת תנועת הליכוד והן במסגרת המוניציפלית.

בהתרגשות גדולה כתב:

דימונה – אני אוהב אותך! לכהן כראש עיר זה מסע מרתק שמביא אל פתחך אתגרים מעולמות שונים. קמפיין בחירות הוא מסע משמעותי לא פחות, והוא חלק מהמשימה הדמוקרטית הכל כך חשובה שלנו, מנהיגי הרשויות המקומיות. אני רוצה להודות בראש ובראשונה לכם – תושבי ותושבות דימונה היקרים והאהובים! על האמון, על הפירגון, על הכרת הטוב וגם על הביקורת שהיא דבר חשוב לא פחות!

מבטיח להמשיך להצמיח את העיר שלנו ולהפוך אותה לעיר הטובה בישראל – בשבילכם! תודה לחברי הנבחרת הכי משובחת שידעה העיר דימונה – אתם מעוררי השראה אחד אחד! תודה גדולה לכל מי שלצדי, כל אחד בשמו, כל מי שעטף, דחף ותמך – ולצוות הלשכה המסור! תודה לאנשי המקצוע – האסטרטגיה, והמדיה שליוו אותי צמוד בתקופה הכל כך מאתגרת הזאת.
ותודה ליושב ראש המטה שלי – שמעון שטרית האדיר!!! ואחרונים חביבים – תודה לעוגן שלי, למשפחה, שלי לאמא שלי היקרה, לאשתי, לילדיי, לחתנים ולכלות שלי ולנכדיי המתוקים! ותודה גדולה לאל. השם יתברך.

תודה עליכם. תודה על דימונה! ושישובו חטופינו ביניהם שגב כלפון שלנו, במהרה!

◼️ לקבוצת חדשות דימונה, מצפה רמון וים המלח בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – הבמה הפוליטית, בחירות לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים - פייסבוק בני ביטון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן