בנו של קב”ס עיריית קריית אונו נחטף לפני 100 ימים. הבוקר התכנסו בעירייה והזדהו

בסיום דבריו ביקש ירון אור להקדיש את שירו של אריק איינשטיין למילותיו של יענקל’ה רוטבליט “אמא אדמה”, לאבינתן ולשאר החטופים והחטופות.

100 ימים שהם חטופים בעזה. 100 דקות בהם אנחנו בעיריית קריית אונו עוצרים ומזדהים.

הבוקר בדיוק בשעה 10:00 התכנסו עובדי עיריית קריית אונו ביחד עם ירון אור, קצין ביקור סדיר באגף החינוך בעירייה, אשר בנו אבינתן חטוף כבר 100 ימים בעזה.
ירון סיפר על ההתמודדות הכמעט בלתי אפשרית אבל מלאת העוצמה והשראה שלו ושל משפחתו – “בשבוע הבא בט”ו בשבט יחול יום ההולדת של אבינתן, החמאס משתמש באמא אדמה לשבי, לרצח, לדם. אנחנו עם עתיק אנחנו אוהבי אדמה, מפריחי שממה, אנחנו מפיקים חיים מהאדמה, אינני חושש שאבינתן במעמקי האדמה, האדמה בעזרת השם תקיא מקרבה את הרוצחים, תחבק ותרפא את אהובינו שבקרבה”

בסיום דבריו ביקש להקדיש את שירו של אריק איינשטיין למילותיו של יענקל’ה רוטבליט “אמא אדמה”, לאבינתן ולשאר החטופים והחטופות.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן