בן 30 נעצר בחשד לאונס אישה בת 34 ברחוב החורב באילת

משטרת ישראל עצרה חשוד באונס שנמלט מאילת. החשוד בן 30, נתין אריתריאה, נתפס בתל אביב. בתאריך 20.5.20 יום רביעי, התקבל דיווח במשטרת ישראל על אישה בת 34 שהותקפה באלימות על ידי אדם אחר ברחוב החורב באילת ונמלט מהמקום. האישה פונתה על ידי צוותי רפואה לבית החולים יוספטל לקבלת טיפול רפואי.

משטרת ישראל פתחה בחקירה בה נבדק החשד כי החשוד ניצל את המצב שהאישה תחת השפעת אלכוהול, היכה אותה, בעט בראשה ואף עלה חשד כי עשה בה מעשה אינוס. מיד לאחר מכן נמלט מהמקום ומהעיר אילת.

אנשי המודיעין והחקירות של משטרת ישראל החלו בחקירה לאיתורו תוך הפעלת אמצעים טכנולוגיים שונים עד 8.8.20 (שבת) אז אותר ונעצר בתל-אביב והובא לחקירה בידי חוקרי צוות עבירות מין של משטרת ישראל באילת.
מעצרו של החשוד הוארך מאז מעת לעת לצורך חקירתו.  היום (ב’), עם סיום החקירה הועבר חומר החקירה לפרקליטות מחוז דרום לעיון והחלטה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן