בן 22 מאשקלון מואשם שסחט באיומים אדם שהכיר באפליקציית הכרויות

נגד ארטור מלינציאן יוחסו עבירות של סחיטה באיומים והחזקת סכין שלא כדין, לאחר שבמהלך מעצרו נמצאה על גופו סכין.

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד ארטור מלינציאן (22) מאשקלון, לאחר שסחט באיומים אדם שהכיר באפליקציית היכרויות.

כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד שלומית מלקו מפרקליטות מחוז דרום, לפני כחודש החלו מלינציאן והמתלונן להתכתב באפליקציית היכרויות, שם החליפו מספרי טלפון. לאחר מספר ימים של התכתבות, שלח המתלונן למלינציאן תמונה. מיד לאחר מכן, איים מלינציאן על המתלונן, בטענה כי הוא מכיר אותו ואת בני משפחתו, ודרש סכום כסף כדי שלא יפרסם את פרטיו.

המתלונן, מפוחד מהאיומים, הסביר כי אין לו כסף. מלינציאן דרש ממנו לדאוג להשיג את הכסף, ובתגובה המתלונן הציע 200 ₪. מלינציאן דרש סכום גבוה יותר, אך בסופו של דבר התרצה וקיבל את הסכום המוצע. עם זאת, מלינציאן המשיך לפנות למתלונן בדרישות כספיות נוספות, והמתלונן העביר לו מאות שקלים נוספים.

בשלב מסוים, דרש מלינציאן מהמתלונן 5,000 ₪, וכשנענה שאין ביכולתו של המתלונן לשלם סכום זה, איים כי הסכום יוכפל, והדרישה הכספית אכן עלתה עד ל-7,000 ₪. בשלב זה המתלונן פנה למשטרה.

בהתאם להנחיית המשטרה פנה המתלונן אל מלינציאן ולהעמיד פנים כי יש בידו סכום כסף להעברה. אז קבעו השניים מקום להעברת הכספים. בהתאם למסוכם השאיר והמתלונן מעטפה עם כסף, כאשר באותו הזמן, שוטרים המתינו בקרבת מקום. לאחר שמלינציאן אסף את המעטפה, טען כי הכסף לא היה במקום ויצר קשר עם המתלונן. בסמוך לכך, השוטרים עצרו את מלינציאן.

למלינציאן יוחסו עבירות של סחיטה באיומים והחזקת סכין שלא כדין, לאחר שבמהלך מעצרו נמצאה על גופו סכין.

במקביל להגשת כתב האישום, הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים.

◼️ לקבוצת חדשות אשקלון בווטסאפלחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן