במעמד שר הבריאות: נחנך מוקד טרם בקריית מלאכי

צעד חשוב בשיפור השירותים הרפואיים לתושבי העיר והסביבה | המוקד החדש מעניק מגוון רחב של שירותים רפואיים ולאחרונה נוסף גם מכון רנטגן חדשני

המוקד לרפואה דחופה, טרם בקריית מלאכי נחנך במעמד שר הבריאות אוריאל בוסו.

מנכ”ל טרם נתן אפלבאום: “ראש העיר לחץ שנפתח את המוקד בעיצומה של המלחמה, זה היה מאתגר אבל עמדנו במשימה. המוקד מצליח מעבר למצופה”

קריית מלאכי חנכה באופן רשמי את פתיחת מוקד טרם החדש. זהו צעד חשוב בשיפור השירותים הרפואיים לתושבי העיר והסביבה. המוקד החדש מעניק מגוון רחב של שירותים רפואיים ולאחרונה נוסף גם מכון רנטגן חדשני.

במהלך הטקס דיבר שר הבריאות על הזמינות הרפואית בפריפריה ועל השוויון למתן השירותים הרפואיים.

השר בוסו תיאר גם כיצד משפיעה המלחמה על מערכת הבריאות: “בתי החולים בדרום כמו סורוקה וברזילי עמדו באתגרים הרבים של פינוי אלפי פצועים וזה היה לא קל, אבל הם עשו זאת בהצלחה. זה נובע מהמצוינות של מערכת הבריאות” אמר שר הבריאות “טרם עושים עבודה חשובה בכלל המרכזים בישראל ומונעים עומס מבתי החולים. בכך הם גם מאפשרים לאזרחים שלא להיחשף לחיידקים נוספים הנמצאים בבתי החולים, וזה לא פחות חשוב מהטיפול עצמו”.

את הטקס הנחתה מתאמת הבריאות העירונית נטע גומפריך. בין הנוכחים היו גם ראש המועצה האזורית באר טוביה בן כהן ומנהלי אזור מכלל קופות החולים.

ראש העיר קריית מלאכי, אליהו זהר:

“העירייה משקיעה כסף רב על השירותים הניתנים בטרם. חייהם ובריאותם של התושבים, חשובים לנו מאד ולכן עשינו זאת. מה שמנחה אותנו בפרויקטים בעירייה, זה לא העיקר לעשות, אלא לעשות את זה בשאיפה לשלמות. יישר כח לצוות הרפואי שמשרת נאמנה, ובמקצועיות את התושבים שלנו”.

מנכ”ל טרם, נתן אפלבאום, ציין:

“הצוות עשה עבודה קשה והצלחנו להרים את המקום בתוך שבועיים, במהלך תקופה מאתגרת. על פי התוכנית שלנו היינו אמורים להגיע למקסימום 800 מטופלים בחודשים הקרובים, אבל אני יכול לבשר לכם שבמהלך חודש מרץ הגענו כבר ל-1000 פציינטים שקיבלו שירות מטרם קריית מלאכי. ההצלחה המרשימה של המוקד מדגימה את החשיבות והצורך בשירותי בריאות קרובים ונגישים לכל.”

סניף טרם-רפואה דחופה בקריית מלאכי פועל בלילות, בסופי שבוע ובחגים. כאמור, לאחרונה נפתח גם מכון רנטגן חדש, המתווסף לשירותים רבים הניתנים במוקד ובכלל זה: בדיקות מעבדה מתקדמות, בדיקות לבביות ובדיקות לתפקודי כבד וכליות, וכן חדר הלם וחדר אשפוז יום.

המוקד פתוח בכל יום חול החל מהשעה 18:00 ולאורך כל הלילה עד 06:00 בבוקר, בימי שישי מ-13:00 ועד 06:00 בבוקר שבת, וכן מ-09:00 בבוקר בשבת ועד 06:00 ביום ראשון.

 

◼️ לקבוצת חדשות קריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית קריית מלאכי

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן