במיוחד עבור לוחמים: תהליך המנטורינג התחיל בבת ים

עמותת גב ללוחם פתחה רשמית את תכנית המנטורינג בבת-ים, כאשר התכנית מיועדת עבור המלווים ללוחמות ולוחמים אחרי השחרור.

בתחילת השבוע (ראשון) העמותה גב ללוחם התחילה בהכשרת המנטורים החדשים בעיר בת ים עבור לוחמים ולוחמות אשר סיימו את שירותם בעיר כדי לתת ייעוץ, הכוונה ומנטורינג בעולמות חיפוש העבודה, העסקים והיזמות.

עמותת גב ללוחם פתחה רשמית את תכנית המנטורינג בבת-ים, כאשר התכנית מיועדת עבור המלווים ללוחמות ולוחמים אחרי השחרור. העמותה עוזרת ללוחמים משוחררים לעבור את שלב המעבר מהצבא לאזרחות ומציעה מפגשי הכנה המקנים כלים מעשיים והכנה לחיים האזרחיים.

מאז ומעולם כאשר לוחם או לוחמת היו מסיימים את שירותם הצבאי לא היו מחכים להם הזדמנויות כמו ליוצאי המודיעין, הטיס וחיל התקשוב וכל זה למרות השירות המשמעותי וההקרבה הגדולה בשטח ואת זה העמותה באה לשפר ככל האפשר.

העמותה מפעילה תכניות ייחודיות בפריסה ארצית הכוללות מפגשי ערב קבוצתיים בליווי צמוד של מנטור אישי המצוות לכל לוחם, במטרה להיות דמות אובייקטיבית בעלת ניסיון חיים. התכניות מקנות למשתתפים כלים פרקטיים לעולם האזרחי, ביניהם הכוונה תעסוקתית ובחירת הקריירה המתאימה, סימולציות ראיונות עבודה, כתיבת קורות חיים, בחירות אקדמיה, ידע פיננסי מקיף, יזמות, יעדים, מטרות, כישורי המאה ה-21 ועוד המון תכנים הרלוונטיים ללוחמים לקראת האזרחות. לאור אירועי ה-7 באוקטובר נוספו לתכניות מפגשי עיבוד מלחמה. בנוסף, מטפחת העמותה קהילת בוגרים פעילה וענפה בעלת נטוורקינג רחב, המלווה את בוגריה בהמשך חייהם.

העמותה הוקמה בשנת 2018 על ידי איתמר ישראלית ואוריה איזק, שני קצינים לוחמים שהכירו בבה”ד 1, ולאחר השחרור מהצבא לריק של האזרחות, חשו בתסכול ובפער שבין השירות המשמעותי בו היו מושקעים מספר שנים, לבין האזרחות – שלא חיכתה להם. תוך סקרים שעשו והתייעצות עם אנשי מקצוע, הקימו השניים את העמותה, שעזרה עד כה למאות לוחמים ולוחמות משוחררים להשתלב באזרחות מתוך נקודת פתיחה ראויה, והקנתה עבורם כלים משמעותיים.

העמותה פותחת בבת-ים את תכנית PRO ומזמינה את הלוחמים והלוחמות המשוחררים להשתתף בתהליך הייחודי. התכנית תתפרס על פני חצי שנה ותכלול מפגשי ערב קבוצתיים. התכנים יכללו בין היתר הכוונה תעסוקתית, סימולציות ראיונות עבודה, כתיבת קורות חיים, בחירות אקדמיה, ידע פיננסי, יזמות ועוד כלים פרקטיים רבים. התכנים מועברים על ידי מרצים מקצוענים מכל תחום. במהלך התכנית יוצמד לכל משתתף מנטור אישי, שילווה אותו לאורך כל התקופה.

בין המנטורים החדשים שהצטרפו:

אבי צדקה – הבעלים של “דוקטור לינקדאין”, מחלוצי הלינקדאין בישראל.

שירלי שגב – דירקטורית השיווק בחברה הגלובלית סימנס Siemens. 

טל חורש – יועצת תקשורת ומומחית לניהול משברים וקונפליקטים בארגונים

פרופסור יפית גלבוע – מרצה בכירה בפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים.

ענת גונן – סמנכלי”ת משאבי אנוש בעמותת איל”ן.

יוגב גברי – מנכ”ל חברת MAN מקבוצת מכשירי תנועה.

קובי בר – מייסד שותף ב- Scodix, יזם היי-טק ומשקיע נדל”ן בינלאומי.

דורית בן סימון – מייסדת ויו”ר המכון הישראלי לפיננסים.

התכנית מתאימה ללוחמים ולוחמות שהשתחררו ב-5 השנים האחרונות. לאחר ההרשמה מתקיים מפגש וריאיון אישי עם הנרשמים. התכנית מסובסדת ועלותה 150 ₪ דמי רצינות.

 

לפרטים נוספים.

 

◼️ פורום חדשות אונליין מהערים: חולון, בת ים, ראשון לציון, אזור, באר יעקב, רחובות, נס ציונה, תל אביב ועוד… לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עמותת גב ללוחם

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן