במחווה מרגשת: רוברט סטירנס הקדיש את פרס ירושלים שקיבל לזכרו של ארנון זמורה ז”ל

הבישוף רוברט סטירנס, מנהיג ארגון ‘כנפי נשרים’, אחד המנהיגים המוכרים בעולם הנוצרי, נבחר לקבל את פרס ירושלים לשנת 2024 מטעם מרכז ידידי ציון

רוברט סטירנס, אחד המנהיגים המוכרים בעולם הנוצרי, הקדיש את פרס ירושלים אותו קיבל, לזכרו של הלוחם, קצין ימ”מ, ארנון זמורה ז”ל , שנהרג בפעולת חילוץ ארבעת בני הערובה

הבישוף רוברט סטירנס, מנהיג ארגון ‘כנפי נשרים’, אחד המנהיגים המוכרים בעולם הנוצרי, נבחר לקבל את פרס ירושלים לשנת 2024 מטעם מרכז ידידי ציון והקדיש את הפרס לזכרו של לוחם הימ”מ הישראלי ארנון זמורה ז”ל שנהרג בעת חילוץ 4 החטופים מעזה לפני מספר ימים.

הבישוף עומד בראש משלחת של 30 כמרים ומנהיגים נוצריים צעירים מארה”ב ובריטניה שנגיעו לישראל להביע סולידריות והזדהות עם עם ישראל. המשלחת ביקרה במוזיאון ידידי ציון בירושלים (FOZ).

מנכ”ל מוזיאון ידידי ישראל, דניאל וואיצ’ק, העניק לבישוף סטירנס את פרס ירושלים היוקרתי כהוקרה על מאמציו הבלתי פוסקים לחיזוק ההבנה והאחווה בין ישראל לקהילה הנוצרית וציין כי “במשך 30 השנים האחרונות, הפך בישוף סטירנס לגשר חיוני לקשר שבין יהודים ונוצרים בעולם. הבישוף מלמד את הנוצרים בעולם על חשיבות השורשים היהודיים של אמונתם, על ההכרח שבמאבק באנטישמיות ואת הצורך העמוק של נוצרים לעמוד לצד העם היהודי ומדינת ישראל.”

בדבריו שיבח וואיצ’ק את סטירנס וחברי המשלחת “בימים אלה כולם צריכים להיות אמיצים ולעמוד איתן מול האמת ולומר ‘הנני’. המשיכו לעמוד לצידנו בתקופה הנוכחית של הטוב מול הרע והכריזו בקול ‘אנחנו עומדים עם ישראל ותומכים במדינת ישראל”.

פרס ירושלים היוקרתי מוענק למנהיגים נוצרים שלהם קשר מיוחד עם ירושלים וישראל.

הבישוף סטירנס ציין בדבריו:

“אני מתכבד לקבל את הפרס ולהצטרף לידידי ציון הנוצרים העומדים לצד ישראל. אני מוקיר את הפרס ומקדיש אותו לזכרו של הגיבור, לוחם הימ”מ ארנון זמורה ז”ל שנפצע במהלך חילוץ ארבעת בני הערובה הישראלית ומת מפצעיו” והוסיף “כולי תפילה שכמו שד”ר מייק אוונס, שהקים את מוזיאון ומרכז ידידי ציון, עם האמירה של “הינני – הנה אני” כך יהיו מאות אלפי מנהיגים נוצרים ברחבי העולם שיהוו חומה של תמיכה, סיוע וכוח לעם היהודי.”

בהמשך סיפר הבישוף על מטרות המשלחת, ואמר “אחת ממשימות הליבה שלנו היא להביא כמרים אוונגליסטים לביקור בישראל ולספק להם חוויה בלתי נשכחת בארץ הקודש, כך הם שומעים את הסיפורים ורואים את המראות מהמקור ולא ממה שהם ניזונים מהתקשורת וכך הופכים לשגרירים ולאוהבי ישראל.”

מייסד מרכז ומוזיאון ידידי ציון, ד”ר מייק אוונס ציין:

“רוברט סטירנס, מייסד של כנפי הנשרים, ארגון פרו-ישראלי מזה שנים רבות, הוא אחד המנהיגים האוונגליסטים הבכירים של אמריקה התומכים במדינת ישראל. כבוד הוא לי להעניק לך, רוברט, את פרס ירושלים, כמייסד יום התפילה לשלום ירושלים, כמו גם על מאמציך לאורך השנים לבנות גשרים של סולידריות וידידות בין נוצרים ליהודים ולמדינת ישראל.”

מוזיאון ידידי ישראל בנחלת שבעה בירושלים נוסד על ידי ד”ר מייק אוונס סופר רבי מכר, מועמד לפרס נובל לשלום על פעילותו רבת השנים כנגד האנטישמיות.

ארגון ידידי ישראל מממן מזה שנים רבות אלפי ניצולי שואה מדי שבוע בישראל, מארגן עבורם מסיבות, חגים, אירועים, טקסי בר ובת מצווה לאותם ניצולי שואה שלא חגגו מעולם.

מאז שפרצה מלחמת ‘חרבות הברזל’ הגיע מייק אוונס כבר 8 פעמים לביקור בארץ, הוא מסייע בהסברה בינלאומית, בארגון פעילויות ואירועים למפונים, לחיילים ולכוחות הבטחון, זאת בנוסף לגיוס תרומות לציוד ואספקה למפונים, לכוחות הבטחון, למשפחות החטופים, לפצועים ולניצולי שואה.

במרכז ידידי ישראל התקיימו במשך חצי שנה בין פעמיים לשלוש בשבוע פעילויות למאות מפונים, שני גני ילדים שהוקמו למען המפונים והוא אחראי לאירוח 9 משפחות מפונות.

 

◼️ לקבוצת חדשות ירושלים והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: יח"צ מוזיאון ידידי ישראל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן