במוצ"ש: השר לשעבר, אבי גבאי, המתמודד לראשות מפלגת העבודה יגיע למפגש פתוח ברחובות

שנה לאחר שהתפטר מתפקידו כשר להגנת הסביבה, מגיע אבי גבאי למפגש ושיחה פתוחה עם תושבי רחובות אותו יזם מזכיר סניף העבודה בעיר, יקי ניסנבאום.

השר אבי גבאי. במוצ"ש יגיע לרחובות

כזכור, במאי אשתקד התפטר גבאי מכהונתו במחאה על הדחת שר הביטחון משה יעלון מן הממשלה ומינוי אביגדור ליברמן תחתיו. מאז פרישתו מהממשלה הצטרף גבאי לעמותת "ידיד" ומונה ליו"ר דירקטוריון בהתנדבות. במרץ האחרון הצטרף למפלגת העבודה ואף הודיע על התמודדותו לראשות המפלגה.

לדברי גבאי "במפגש אדבר על הדרך שעשיתי מילדותי בירושלים ועד התמודדותי על ראשות מפלגת העבודה, על מה שצריך לעשות כדי לשנות את התרבות הפוליטית שהשתרשה כאן, ללכד את המפלגה, להחזיר לשורותיה מצביעים שנטשו אותה באופן זמני ולסחוף אחריה קהלים חדשים – ובעיקר על הדרך שבה מפלגת העבודה בראשותי תתמקד אך ורק בניצחון ובחזרה לשלטון".

המפגש ייערך במועדון 'בני ברית' ברחוב הרצל 183 בשעה 20:00 והוא מיועד לחברי המפלגה ולציבור הכללי. פרטים ובירורים בטל' 052-8929662.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן