במבצע יזום של השיטור העירוני והפיקוח נעצרו 12 שוהים בלתי חוקיים ברחובות

"אני גאה בצוות השיטור והפיקוח העירוני ומודה למשטרת ישראל על שיתוף הפעולה." אמר ראש העיר מתן דיל

עיריית רחובות מבצעת בימים אלה פעולות יזומות למען ביטחונם של תושבות ותושבי העיר, לרבות תגבור כוחות הביטחון, השיטור והפיקוח בעיר, על מנת להבטיח את שלומם, במיוחד בימים רגישים אלה.

בשל המצב הבטחוני ולאור האירועים האחרונים יצאה עיריית רחובות באמצעות השיטור העירוני והפיקוח העירוני, במבצע יזום, על בסיס מידע שהתקבל, ובמסגרתו נעצרו 12 שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) ברחבי העיר. העצורים נלקחו לחקירה בתחנת משטרת רחובות ובסיומה חלקם עוכבו בתחנה וחלקם הועברו למחסומים.

ראש העיר רחובות מתן דיל: "אנו פועלים בנחישות כדי להבטיח את שלומם ובטחונם של תושבות ותושבי העיר. עיריית רחובות תמשיך לאכוף ולנקוט בצעדים הנחוצים כדי להתמודד עם נוכחותם של שוהים בלתי חוקיים בתחומנו. אני גאה בצוות השיטור והפיקוח העירוני ומודה למשטרת ישראל על שיתוף הפעולה."

ליאור שוקרי, מנהל אגף תנועה, שילוט, פיקוח עירוני ושיטור עירוני: "שמירה על ביטחונם של תושבי עירנו היא בעלת חשיבות עליונה. נמשיך לפעול בנחישות כדי להבטיח שכל העובדים המועסקים בתחום העיר עושים זאת בהתאם לחוק."

 

◼️ לחדשות רחובות והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית רחובות

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן