בית ספר בן גוריון ברחובות מחבק את משפחות המפונים

בית ספר בן גוריון רחובות ערך ערב שירה בציבור על מנת לשמח את משפחות המפונים, המתמודדות עם אתגרים לא פשוטים.

בבית ספר בן גוריון רחובות לומדות שתי תלמידות ממשפחת סויסה, המהוות חלק ממשפחות המפונים, המתארחות במלון לאונרדו ברחובות. על מנת לשמח את משפחות המפונים, המתמודדות עם אתגרים לא פשוטים, התארגן בית הספר להכנת ערב שירה בציבור.

הצוות החינוכי אסף תרומות מכל באי בית הספר ונרכשו חלות, יין, עוגות ובקבוקים טרמיים כמתנה לכל משפחה. נציגי משפחות בן גוריון ומשפחות המופנים התכנסו לערב מרגש לצלילי שירי ארץ ישראל.

במופע השתתפו המורים למוסיקה ובעלה של המורה לאומנות, שצירף את להקתו. הערב היה מרגש ומחמם את הלב. במהלך הערב נאמרו ברכות על ידי מנהלת בית הספר ותלמידים נציגי מועצת התלמידים.

מנהלת בית הספר, הגברת אורנה בן דוד אומרת: “כבית ספר אנו מטפחים את ערך הנתינה לכל באי בית הספר והקהילה. בחרנו בערב שירה מתוך אמונה, שהמוסיקה המהווה חלק בלתי נפרד מחיינו יכולה לשפר את מצב הרוח של משפחות המפונים, גם אם לשעה אחת קלה.”

◼️ לקבוצת חדשות רחובות בווטסאפ לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן