“בית הספר של החגים” – גם בגנים של צהרוני חוויות ומיל”ת

ילדים
צילום אילוסטרציה: shutterstock.

בית הספר של החגים המאפשר לילדי העיר ליהנות מפעילות במהלך ימי החופשה בחג הפסח ייפתח גם בגני הילדים שבהם מופעלים צהרוני חוויות ומיל”ת, זאת בנוסף לבתי הספר היסודיים בהם תפעיל החברה העירונית את פרויקט “ניצני אביב” לתלמידי כיתות א’-ג’.

במהלך השבוע נודע כי רחובות תפעיל את בית הספר של החגים גם בגני הילדים בהם מופעלים צהרוני רשת חוויות ומיל”ת, זאת בנוסף לבתי הספר היסודיים בהם יופעל הפרויקט “ניצני אביב” באמצעות החברה העירונית לתלמידי כיתות א’ עד ג’ ובמשך חמישה ימים. בית הספר של החגים יפעל בין התאריכים 22-28.3 , בימים חמישי עד רביעי (לא כולל שישי). לילדים הרשומים בצהרונים של רשת חוויות מתחילת השנה, יתקיימו הצהרונים בין השעות 7:30-16:00 והורי הילדים יקבלו זיכוי יחסי בחיוב חודש אפריל. לילדים שאינם רשומים בצהרוני רשת חוויות מתחילת השנה, ניתן להירשם במסגרת בית הספר של החגים על בסיס מקום פנוי. פעילות זו תתקיים בין השעות 7:30-13:00 והעלות תהא על פי תעריף משרד החינוך בסך של 30 שקלים ליום ובסך הכול 150 שקלים לכל התכנית. רשת חוויות הכינה עבור ילדי הצהרונים שישתתפו בפרויקט בחופשת הפסח, תוכנית עשירה הכוללת פעילויות ותכנים, הצגה, חוג ועוד. ההרשמה תיערך במשרדי רשת חוויות החל מיום ראשון הקרוב, כאשר מספר המקומות מוגבל.

עוד יצוין כי, עם קבלת ההודעה מטעם משרד החינוך על הפעלת בית הספר של החגים פעלו בעיריית רחובות לגיוס כוח האדם הדרוש ליישום התוכנית, הן בגנים והן בבתי הספר. בעירייה נעשים מאמצים קדחתניים לאייש את המשרות הדרושות. בהיעדר כוח אדם מקצועי מתאים (גננות וסייעות), הוחלט כי לא ניתן להפעיל את כלל הגנים ולפיכך בתי הספר של החגים יפעלו בגנים שבהם קיימים צהרוני מיל”ת – בשכונות קריית משה, אושיות ומילצ’ן – וצהרוני חוויות, לילדים הרשומים לצהרונים ולילדים שיירשמו על בסיס מקום פנוי, בלבד. להרשמה לצהרוני חוויות יש לפנות לאגף הגיל הרך ברשת בטל’ 08-6616371 או למשרדי החברה ברחוב החבורה 20. בעניין צהרוני בתי הספר, יש לפנות לחברה העירונית בטל’ 08-6320415 או 08-6683890.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן