בית הספר אלזהרא בלוד זכה בפרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשפ”ג

כבוד ללוד ולמערכת החינוך בעיר: בית הספר אלזהרא בהנהלת שירין מחארב זכה בפרס החינוך המחוזי בהצטיינות לשנת הלימודים תשפ”ג, בהחלטת ועדה מיוחדת המונה 10 אנשי חינוך מהמטה הארצי של משרד החינוך.

בבית הספר לומדים 646 תלמידות ותלמידים המקבלים את מיטב החינוך מצוותי ההוראה שמשקיעים בהם סביב ימות השנה מתוך מסירות ואהבה, עם מקצועיות ומצוינות. בית הספר העפיל להיות אחד משלושת בתי הספר שזכו לקבל את הפרס, מתוך 13 בתי ספר במחוז מרכז של משרד החינוך, שהתמודדו על הזכייה.

מנהלת בית הספר, שירין מחארב: “הזכייה באה לאחר עבודה קשה ומאומצת וחתירה למצוינות ללא פשרות בכל ההיבטים החינוכיים והפדגוגים. לאורך השנים שימש בית הספר לתלמידיו מקום של צמיחה והתפתחות על ידי הגבהת התקרה שמעל לראשם, על מנת שיראו את האופק הנכון ויממשו את יכולותיהם וחלומותיהם ועל כך הפרס”.

מחארב מציינת כי “הפרס משקף את ההישגים בתחומים שונים: קידום הישגים לימודיים ויישום דרכים שונות ומגוונות, חדשניות ופורצות לקידום התלמידים בתחומי ההוראה, למידה והערכה” וכי “בית ספר אלזהראא זכה לאורך השנים במגוון פרסים ארציים ויוקרתיים בתחומי ההוראה למידה”.

“המוסד החינוכי פועל מתוך תפיסת עולם ייחודית של הסרת חסמים ומגבלות ומקדם פדגוגיה מותאמת וחדשנית לקידום כל אוכלוסיות התלמידים. בית ספר פועל למען שילוב ילדים עם צרכים ייחודים בכיתות האם ובמסגרות ייעודיות וזכה להערכה רבה על כך. כן הוא פועל לטיפוח אקלים חינוכי מיטבי ולמען חיזוק תחושת המוגנות של תלמידיו ומיגור תופעות של אלימות, נידוי ובדידות. לצורך קידום אקלים חינוכי מיטבי בית הספר פיתח ועדיין מפתח מגוון דרכים ויוזמות פורצות דרך בשיתוף הקהילה ומשפחות התלמידים.

“חרוט על דגלנו, חיזוק השקיפות וקידום הדיאלוג עם ההורים והקהילה ועל כך הברכה. גם הורי התלמידים שותפים משמעותיים ולוקחים חלק פעיל בבחירות של תכניות חינוכיות, פיתוח מודלים בנושאי קיימות וטיפוח הסביבה וקידום כל עשייה ופעילות למען התלמידים והקהילה”, אומרת מחארב.

“בשורה זו היא הישג גדול”, אמר ראש העיר, עו”ד יאיר רביבו עם קבלת ההודעה על הזכייה. “בית הספר עמד ביעדים וניצח בתחרות בין מוסדות חינוך במחוז מרכז על פרס יוקרתי ואני שולח את ברכותיי להנהלת בית הספר, הצוות החינוכי והתלמידים שבזכות כל אחת ואחד מהם, הושגה הזכייה המרגשת. כאשר משקיעים, קוצרים את ההצלחות על ההישגים והנה זוהי אחת מהם. עלו והצליחו”.

ראש העיר הודה גם לממלא-מקומו ומחזיק תיק החינוך, יוסי הרוש, מחזיק תיק החינוך הערבי – עבד אזברגה, מנהל אגף החינוך, שלום עזרן ולגילה חראזי- מפקחת ביה”ס.   

 

צילום: עיריית לוד

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן