ביקוש גדול לחוג טאיקוון-דו, הפועל לראשונה השנה גם במרכז חוויות שוויץ ברחובות החדשה

ITF – המרכז הישראלי לטאיקוון-דו בהנהלת מאמן בכיר לואיס סחנובצקי, פועל לראשונה השנה גם במרכז חוויות שוויץ רחובות החדשה. “הביקוש הגדול לחוג וההתעניינות הרבה, הובילו לכך שהכיתות התמלאו במהירות ונותרו מקומות בודדים בכיתות מסוימות”, מסר סחנובצקי, המאמן הבכיר, “התלמידים בעלי משמעת והתמדה, לומדים על חינוך וכבוד הדדי בין התלמידים וכמובן בין התלמיד למורה”.

השבוע התקיים אימון פתוח להורים, בהדרכתם של בו-סבום אלן וגידו סחנובצקי, כאשר בשיעור השתתפו התלמידים יחד עם הוריהם, שלמדו יחד את רזי אומנות הלחימה. סחנובצקי: “אני מברך את התלמידים על ההשקעה המתמדת באימונים וכמובן תודה להורים על התמיכה לאורך כל השנה. עדיין ניתן להגיע לאימוני ניסיון בחוויות שוויץ רחובות החדשה ולתפוס את המקומות האחרונים”.

טאיקוון-דו ITF מיועד לבנים ובנות, החל מגיל 4. לפרטים נוספים ומידע, שוויץ רחובות החדשה 08-6366171, המדריך אלן סחנובצקי 054-6263792.

(צילום: רוני אבדר, רשת חוויות)

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן