ביקור ראשון של מפקד תחנת מסובים הנכנס בעיריית גבעת שמואל 

“ניסיונו העשיר של סנ”צ ניר נגאר יסייע לנו להמשיך ולשמור על הביטחון והשקט של תושבי גבעת שמואל, במיוחד בימים מאתגרים אלו”, אמר יוסי ברודני, ראש העיר גבעת שמואל

ראש העיר, יוסי ברודני, נפגש היום עם סנ”צ ניר נגאר, מפקד תחנת מסובים הנכנס, שהגיע לביקור ראשון בעיריית גבעת שמואל מאז נכנס לתפקידו.

במהלך המפגש נדונו נושאים חשובים הנוגעים לשיתוף הפעולה בין העירייה למשטרה, בדגש על חיזוק תחושת הביטחון האישי שלכם התושבים על רקע המתיחות הביטחונית ובכלל.

מפקד התחנה הנכנס, סנ”צ נגאר, הציג בפני ראש העיר את נתוני העבירות והאכיפה המשטרתית בעיר ואמר: “בשנים האחרונות אודות לשיתוף הפעולה הפורה של העירייה עם המשטרה, עברות הפשיעה, מטרדי רעש, תעבורה וסביבה בגבעת שמואל, צומצמו בשיעור משמעותי ביותר ואף שואפים לאפס, מה שמעיד על איכות החיים הגבוהה המתקיימת בעיר.”

ראש העיר, ברודני, בירך את סנ”צ נגאר על כניסתו לתפקיד ואמר: “שיתוף הפעולה ההדוק בין העירייה למשטרה לאורך השנים מוכיח את עצמו. אין לי ספק שניסיונו העשיר של סנ”צ ניר נגאר יסייע לנו להמשיך ולשמור על הביטחון והשקט של תושבי גבעת שמואל, במיוחד בימים מאתגרים אלו.”

 

◼️ לחדשות בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית גבעת שמואל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן