ביקור מרגש בתחנת מד”א במודיעין: משפחתו של סמ”ר איתמר שמן ז”ל פראמדיק קרבי שנפל בעזה

משפחתו של סמ”ר איתמר שמן ז”ל, פראמדיק קרבי שנפל בעזה הגיעו לתחנת מד”א במודיעין בה התנדב, שם פועל אט”ן לזכרו וזכו לסיור ממורתו מהתיכון מיכל סלע, מתנדבת מד”א בתחנה

חובשת רפואת חירום בכירה, מתנדבת מד”א מיכל מאיה סלע, ממודיעין. היה אפשר להגיד שהיא בשעות היום מורה לתנ”ך בתיכון וחובשת רפואת חירום במד”א בשעות הערב, אבל היא מצליחה לשלב את הכל יחדיו בכל שעות היממה. את סיפורה ארוך השנים במד”א, המתפרש על 21 שנים, התחילה כמתנדבת נוער, המשיכה לשנתיים שירות לאומי ובסוף נשארה כעובדת. לאחר סיום לימודי ההוראה שלה היא לא ויתרה על האהבה שלה להציל חיים והמשיכה להתנדב עד היום כחובשת רפואת חירום וכוננית תגובה מיידית של מד”א.

הפעם התנדבותה של מיכל הייתה מוערכת אפילו יותר, כאשר מיכל העבירה סיור במבנה תחנת מד”א החדש במודיעין למשפחתו של איתמר שמן ז”ל, שלמד בשכבה בתיכון בה חינכה. הוריו של איתמר ז”ל הגיעו לראות בפעולה את הניידת טיפול נמרץ החדשה שהונצחה לזכרו.

איתמר ז”ל התגורר בישוב לפיד והתגייס למסלול הפראמדיקים בצה”ל במטרה להגיע לתפקיד משמעותי ולהציל חיים. סמ”ר איתמר שמן ז”ל שירת כפראמדיק לוחם לצד לוחמי שיריון והנדסה בחטיבה 7 ונפל בקרב ב – 23.12.23 בדרום רצועת עזה במלחמת ‘חרבות ברזל’ בן 21 בנופלו. במסגרת ההכשרה השתלם איתמר ז”ל בניידות לטיפול נמרץ של מגן דוד אדום, ולאחר שהוסמך כפראמדיק, הקפיד בחופשות להתנדב במשמרות בתחנת מד”א במודיעין ולהמשיך להציל את חייהם של רבים. גם בזמן שלחם בעזה במסגרת מלחמת ‘חרבות ברזל’, איתמר ז”ל הגיע להתנדב בניידות טיפול נמרץ של מד”א בעת שיצא להתרעננויות קצרות בביתו.

הסיור שהעבירה מיכל הוא סגירת מעגל בשבילה, קודם כל בשל הכרותה את איתמר כתלמיד בשכבה בבית הספר בה חינכה ובמיוחד כי השניים היו מבצעים ביחד משמרות בתחנה מד”א במודיעין ומצילים חיים.

המורה והמתנדבת, מיכל מאיה סלע: “אמנם לא לימדתי את הכיתה של איתמר ז”ל, אך הכרתי אותו גם כתלמיד מדהים בבית הספר התיכון בו אני מלמדת וגם כפראמדיק מקצועי בתחנת מד”א בה אני מתנדבת. כבוד גדול עבורי לעשות משמרות על הניידת טיפול נמרץ לזיכרו של איתמר ולהמשיך את המורשת שלו להציל חיים. התרגשתי מאוד להעביר למשפחתו המדהימה סיור בתחנה והתרגשתי יחד איתם לראות בפעולה את הניידת טיפול נמרץ שהונצחה על שמו של איתמר ז”ל.”

אסף שמן, אביו של איתמר שמן ז”ל: “אנחנו כאן איתמר, לא רק כי בחרת לעשות משהו משמעותי אלא גם כי היית מוכן לשלם את המחיר. הלכת בדרך שהאמנת בה. דרך של אהבה, אחריות ונתינה. תודה למיכל היקרה על הסיור. מרגש לדעת שהניידת טיפול נמרץ לזיכרו תמשיך את המורשת שלו במד”א ותציל חיים.”

◼️ חדשות מודיעין-מכבים-רעות לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: אלבום פרטי | דוברות מד"א

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן