ביקור הבכירים בקרית עקרון

אל”מ אמיר בן דוד, מפקד מחוז מרכז וירושלים בפקע”ר וסנ”צ דודי מירון, מפקד תחנת משטרת רחובות ביקרו היום (שני) בקרית עקרון

אל”מ אמיר בן דוד, מפקד מחוז מרכז וירושלים בפקע”ר וסנ”צ דודי מירון, מפקד תחנת משטרת רחובות – אנשי הבטחון הבכירים – ביקרו היום (שני) בקרית עקרון וקיבלו סקירה על הנעשה במועצה מראש המועצה חובב צברי, מאז תחילת הלחימה.

בסוגיית ההיערכות הביטחונית חזר ואמר אל”מ בן דוד כי היצמדות לכללי ההתגוננות של פיקוד העורף מצילה חיים, קריית עקרון בטוחה ומאובטחת, אין התראות על היישוב. לדבריו, “המערכה יכולה לקחת זמן אולם חשוב לזכור שגם במסגרת החירום חייבים לשמור על השגרה”.

סנ”צ דודי מירון דיווח כי המועצה בטוחה וערוכה לכל תרחיש,  הוא נפעם מהעבודה הרבה שנעשה ביישוב בחירום. עוד הוסיף כי משטרת ישראל בכלל ותחנת רחובות בפרט מתגברת את הסיורים והצבת כוחות המשטרה ביישוב.

בתוך כך, המועצה ביחד עם מפקד תחנת רחובות מזמינים את כלל התושבים להתנדב ולהתגייס לכיתת הכוננות: “מעורבות העורף והתושבים חשובה לצורך חזרה לשגרה!”, אמרו.

◼️ לקבוצת החדשות בקרית עקרון לחצו כאן

מערכת חדשות 08 מזמינה אתכם להצטרף לקבוצות הרלוונטיות לכם בלבד.

■ לקהילה בווטסאפ – מלחמה בישראל >> לחצו כאן

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של חדשות אפס שמונה וצרפו חברים | כאן תמצאו את הקבוצות הכי שוות!

צילום: דוברות מועצת קרית עקרון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן