ביקור במרכז המבקרים של אשדוד

ביקור במרכז המבקרים של אשדוד: מבט ייחודי על ההיסטוריה והתרבות של העיר.

ביקור במרכז המבקרים של אשדוד: מבט ייחודי על ההיסטוריה והתרבות של העיר.

ביוזמת סמנכ”ל עמותת “מעלות” ומנהל המרכז המדעי-חברתי של אשדוד המאחד מדענים ואנשי רוח ותרבות עולי ברה”מ, ולדימיר בורודה, התקיים ביקור של חברי המרכז במרכז המבקרים של אשדוד, הממוקם בבניין בית האמנים ע”ש אריה קלנג.

מרכז המבקרים של אשדוד, שנבנה על ידי חברת העירונית “תיירות אשדוד”, מציע למבקריו הזדמנות ייחודית להעמיק בהיסטוריה ובתרבות של העיר דרך תערוכות אינטראקטיביות ומיצגי מולטימדיה. במסגרת הסיור, האורחים יצאו למסע מרתק, המכסה את התחנות המרכזיות בהתפתחות העיר – מהאזכורים ההיסטוריים הראשונים ועד היום.

התערוכות במרכז לא רק הציגו את ההיסטוריה של אשדוד, אלא גם הדגימו את פניה העכשוויות של העיר, תושביה ותוכניותיה לעתיד. המשתתפים צפו בסרט על אשדוד, שהיווה חלק חשוב בתוכנית הביקור, וגם ביקרו באולם תערוכות אינטראקטיבי, שבו הוצגה התרבות וההיסטוריה של העיר.

הסיור עורר עניין רב בקרב האורחים, נשאלו שאלות רבות, שעליהן ענו עובדי המרכז בשמחה, וחשפו פרטים חדשים ועובדות מעניינות על ההיסטוריה של העיר ועל התפתחותה.

חברי המרכז מביעים את תודתם לחברת התיירות של אשדוד על ההזדמנות לבקר במרכז ולסמנכ”ל של עמותת “מעלות” ולדימיר בורודה, על ארגון האירוע המעניין והמלמד.

 

◼️ לחדשות  אשדוד לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: באדיבות ולדימיר בורודה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן