ביבנה ממשיכים לשמור על דריכות גבוהה

 מפקד נפת שפלה של פיקוד העורף נפגש היום עם ראש העיר יבנה

במסגרת ההיערכות המתמשכת לשעת חירום, התקיימה היום (ראשון) פגישה בלשכת ראש העיר, רועי גבאי, עם מפקד נפת שפלה בפיקוד העורף, אל”ם אבי בר. במהלך הפגישה הציג אל”ם בר סקירה מעמיקה אודות המצב הביטחוני העדכני, שיבח את רמת ההיערכות העירונית לחירום, ושיתף תובנות ולקחים הנוגעים לאתגרים הקיימים והבאים.

ראש העיר, רועי גבאי, התייחס לשיתוף הפעולה ההדוק עם פיקוד העורף וציין: “הדריכות והמוכנות שלנו הן תוצאה של עבודה קשה ושיתוף פעולה רציף, במיוחד בתקופות רגישות אלו. אני רוצה להודות לצוותים המקצועיים שמלווים אותנו יום ולילה, על מנת להבטיח את ביטחונם של כל תושבי ותושבות העיר. תודה מיוחדת גם לעובדי מינהל החינוך, הרשת למרכזים קהילתיים, ואגף הביטחון והחירום על המסירות והמוכנות המתמדת.”

בנוסף, ראש העיר הדגיש את חוסנה של הקהילה המקומית ואת החשיבות של שיתוף הפעולה של התושבים: “השינוי במצב יכול להתרחש בכל רגע ולכן החוסן הקהילתי שלנו הוא מרכיב חיוני בהיערכות לחירום. אנחנו ערוכים לתרחישים שונים ועובדים יחד עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להבטיח את המוכנות המקסימלית, כמו כן מגבירים סיורים של הפיקוח והמשטרה על מנת להבטיח שכלל העובדים בעיר הם בעלי אישורים מתאימים ועפ”י חוק. אנו פועלים כדי לשמור על שגרת החיים ולהגיב בצורה מהירה ויעילה לכל מצב”.

 

◼️ לחדשות יבנה והסביבה לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: דוברות עיריית יבנה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן