בחירות בקרית מלאכי: האם נדב ויצמן ימונה לסגן ראש העיר?

תמיכה בוויצמן התקבלה גם מצד שר החינוך יואב קיש וחבר הכנסת אושר שקלים | לסיפור המלא >>

השרה להגנת הסביבה הגיעה לפגישת עבודה בקריית מלאכי והחמיאה על הנעשה בתחום הסולרי והטיפול בשטחים הפתוחים. ויצמן עדכן אותה על מפגעים הדורשים טיפול, ובהם ריחות קשים בעיקר בשעות הלילה. תמיכה בוויצמן התקבלה גם מצד שר החינוך יואב קיש וחבר הכנסת אושר שקלים

פגישת העבודה של השרה להגנ”ס לוותה ברוח טובה מאוד, וכללה עדכון מצד מנכ”ל העירייה תמיר הזימי וראש העיר אליהו זוהר על הנעשה בעיר בתחום החשוב. היא ציינה בתגובה כי “נעשית כאן עבודה מעולה ומצוינת בפרויקטים חשובים, שפועלת בסופו של דבר לטובת העיר והתושבים”.

סילמן הביעה בנוסף תמיכה בליכוד בראשות נדב ויצמן למועצת העיר, וקראה לחזק אותו. התמיכה של השרה מצטרפת גם לתמיכה שהביע שר החינוך יואב קיש, שציין כי יש למשרד שיתופי פעולה נרחבים עם העירייה “הגיע הזמן לחזק יותר את הליכוד כדי שנוכל להמשיך לעבוד יחד ולהרחיב את שיתופי הפעולה למען העיר. נדב פנה אליי במהלך הקדנציה שלו במועצת העיר לגבי בעיות שונות כמו בנושא המסתננים גם בהיותי יו”ר ועדת הפנים של הכנסת, ואני יודע שקריית מלאכי קרובה מאוד לליבו והוא פועל למענה בכל הזדמנות מול כל שר או חבר כנסת, לעתים בשקט – העיקר שיהיה טוב לתושבים”.

מי שעוד חיזק את נדב ויצמן הוא חבר הכנסת אושר שקלים, שהגיע לעיר יחד עם עוזרו ותושב העיר, אביב חזן, אחד מהצעירים המובילים של התנועה. . “אנחנו שמחים לראות חבר’ה צעירים עם חזון, עם רצון עז לשנות ואני יחד עם נדב עד לניצחון. יש לליכוד בקריית מלאכי נבחרת צעירה ומרשימה שצריכה חיזוק וכוח אמיתי במועצת העיר”.

ובתוך כך, ביום ראשון 3/9 בערב יערוך הליכוד כנס הרמת כוסית והזנקת הקמפיין בנוכחות שרת התחבורה תא”ל (במיל.) מירי רגב, וחבר הכנסת ויו”ר הליכוד העולמי דני דנון, נציגי הרשימה ואורחים נוספים.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: יח"צ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן