בזכות מרקוביץ’: תחבורה ציבורית עובדת בשבת

רחובות על המפה: קו “נעים בסופ”ש” החל לראשונה לעבוד בשבת האחרונה בעיר. האם זה יימשך?

תחבורה ציבורית בשבת – גם ברחובות. לפי סגן ראש העיר המועמד לראשות העיר עו”ד יניב מרקוביץ’, “כפי שהבטחתי אני פועל לחיבור העיר לתחבורה ציבורית גם בשבת והעירייה בראשותי תצטרף למיזם באופן מלא”.

בשבת האחרונה החל לפעול לראשונה קו 716 של מיזם ‘נעים בסופ”ש’ גם בעיר רחובות. תחנת העלייה הראשונה של הקו – מפארק המדע ובמסגרת המיזם מתאפשר לתושבי העיר להגיע למרכזי הבילוי וחופי הים בקלות ובנוחות, גם בשבת וללא תשלום.

מרקוביץ’ הודיע כבר ביולי האחרון כי יפעל להצטרפותה של העיר למיזם וכך עשה. הוא נפגש עם ראש עיריית ת”א, רון חולדאי בנושא זה, בתיווכו של יעקב סנדלר, ראש העיר לשעבר והשתתף בה גם מועמד מספר חמש ברשימת ׳רחובות אחת׳, יקי ניסנבאום, המשמש כמזכיר מפלגת העבודה בעיר. מרקוביץ׳ ביקש שהתחנה הראשונה של הקו תהיה בפארק המדע, דבר שיאפשר גם לתושבי העיר להשתמש בשירות ומאידך לא תפגע במרקם החברתי הקיים.

רון חולדאי עמד בהבטחתו ושכנע את ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, להתחיל את הקו למעשה מרחובות, שכן הפעלת הקו היא באחריות עיריית נס ציונה. רחובות, כזכור, לא הצטרפה עדיין למיזם “נעים בסופ”ש”, אולם מרקוביץ’ מבטיח ומצהיר שהדבר הזה ישונה. “רחובות בראשותי, תצטרף מיידית למיזם הזה הפועל כבר ב-14 ערים נוספות”, מבטיח מרקוביץ’. “המטרה שלי לאפשר לכל מי שאינו בעל רכב פרטי לנוע גם בסופ”ש. בנוסף, המעבר לתחבורה ציבורית מהווה חלק בלתי נפרד מתפיסה ירוקה וסביבתית אותה אני מוביל. יחד עם זאת, אני מבטיח כי הצטרפות רחובות למיזם לא תפגע באיכות החיים ובשמירה על השבת בשכונות הדתיות״.

תושבים ותושבות המעוניינים להשתמש בשירות החדש יכולים למצוא את כל הפרטים באפליקציית מוביט.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן