בוגרי אוניברסיטת בן גוריון פיתחו תהליך לייעול השירות ברשות האוכלוסין וההגירה

הפיתוח נעשה במסגרת פרויקט מיוחד לבחינת ייעול תהליכי ביורוקרטיה, פרויקט משותף לאוניברסיטת בן גוריון, לגוגל ולמערך הדיגיטלי הלאומי

הנהלת רשות האוכלוסין וההגירה אירחו שלושה בוגרי אוניברסיטת בן גוריון, שפיתחו הילוך לייעול הטיפול בבקשות למתן מעמד לבני זוג זרים של ישראלים.

 

השלושה – בר, רום ואופיר, השתתפו בפרויקט מיוחד לבחינת ייעול תהליכי ביורוקרטיה, פרויקט משותף לאוניברסיטת בן גוריון, לגוגל ולמערך הדיגיטלי הלאומי ואף זכו במקום הראשון בתחרות החדשנות.

השלושה הציגו את הפרויקט למנכ״ל הרשות, בנוכחות ההנהלה המורחבת, וסיפרו על האופן בו יתייעל הליך בדיקת הבקשות ויחסכו זמן רב הן למבקשי השירות והן לנותני השירות בהליך חדש המבוסס על תוכנת ה-AI.

מנכ״ל הרשות, אייל סיסו:

״בחינת הליכים מקצועיים בעין אחרת וחיצונית היא מועילה ומאפשרת כיווני עבודה חדשים ומתקדמים. נקדם את ההליכים ונמצב את הרשות בקדמת הטכנולוגיה וההתחדשות במתן שירות״.

 

◼️ לקבוצת חדשות באר שבע והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ ומהעולם לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: רשות האוכלוסין וההגירה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן