בהשקעה של 1.3 מיליון שקלים: מקווה הטהרה בשחמון שופץ וחודש

במעמד רבני העיר חנכה המועצה הדתית באילת את מקווה הטהרה הגדול והמפואר במרכז שכונת שחמון. המקווה שופץ וחודש מהמסד ועד הטפחות בהשקעת ענק, לטובת אלפי תושבות העיר.

כבר מתחילת כניסתו לתפקיד, שם לו ראש המועצה הדתית ר’ חיים עמר למטרה עליונה לפתח ולהצעיד קדימה את מקוואות הטהרה. כחלק מתנופת פיתוח נרחבת זו, הוביל ראש המועצה הדתית פרויקט מורחב של שיפוץ והרחבת המקוואות שתחילתו במקווה שחמון המקבל את המספר הגדול ביותר של טובלות מידי ערב. בהשקעה אדירה של מליון ושלוש מאות אלף ₪ חודש המקווה ושודרגו חדרי הטהרה מהיסוד, המקווה ישרת את אלפי תושבות העיר בצורה המזמינה והמפוארת ביותר. המקווה המחודש הינו הגדול והמפואר ביותר מבין כלל המקוואות בעיר, ונבנה בחשיבה מדוקדקת של כל פרטי ההלכה המחמירים ביותר, כשהוא מכיל מספר תאי הלבשה ומרחץ חדישים, מערכת אוורור ומיזוג אוויר מתקדמת ומערכות חימום חכמות, לנוחותם ורווחתם המרבית של הטובלות.

במעמד חנוכת המקווה, השתתפו רבני העיר הרה”ג משה הדאיה שליט”א, הרה”ג יוסף הכט שליט”א, יו”ר המועצה הדתית מר חיים עמר רבנים ואישי ציבור. רבני העיר והשכונה שיבחו את עמר על פעלו הרב למען חיזוק הדת בעיר, ובפרט על דאגתו הרבה לפיתוח מבני הדת. יו”ר המועצה הודה לכל האנשים שעמלו וטרחו למען הפרוייקט הנפלא וניצל את ההזדמנות כדי להוקיר תודה ולהעניק שי לבלניות על מסירותן בעבודת הקודש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן