בהשקעה של מאות אלפי שקלים: רשת גרג משיקה תפריט ילדים לקיץ 2024

הרשת יוצאת בקמפיין חדש לרגל השקת תפריט ילדים לקיץ 2024 המקדם מנות מזינות המורכבות מכל אבות המזון

רשת קפה גרג משיקה בימים אלה את תפריט ילדים לקיץ 2024, במסגרת זו תצא בקמפיין חדש בהשקעה הנאמדת בכ- 650 אלף שקל. 

הקמפיין של רשת גרג נערך ע”י משרד הפרסום MYSOCIAL, ויעלה בתחילת יולי, תחת הסולגן: “הקיץ הזה אוכלים כמו גדולים”, והוא כולל פרסום בדיגיטל, פעילות ברשתות החברתיות, פעילות משפענים ופרסום רחב בנקודות המכירה, ברחבי הארץ. 

במסגרת הקמפיין תחשוף רשת גרג את התפריט העשיר לילדים, עם מגוון המנות, תוך התמקדות במנות מזינות המורכבות מכל אבות המזון, המתאימות לאורך כל היום ארוחות בוקר, צהריים וערב, וכל ארוחה מלווה בצעצוע מתנה, המשתנה במהלך תקופה: 

בין המנות שיוצגו בקמפיין החדש: מנות של גיבורים טוסט –  טוסט בייגל, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 36 ש”ח /מנות של גיבורים פיצה ילדים – פיצה, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 36 ש”ח /מנות של גיבורים פסטה – פסטה, רוטב לבחירה, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 36 ש”ח/ שניצל דג – שניצל דג, אורז\צ’יפס לבחירה, ירקות חתוכים, מיץ לבחירה וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות צבעניות וסירופ שוקולד 46 ש”ח /בוקר שילדים אוהבים ישראלי – ביצה לבחירה, צהובה, שמנת, ירקות חתוכים, חצי בייגל, סלט טונה, מיץ ושוקו עם קצפת וקינוח מאפינס שוקולד עם סוכריות וסירופ שוקולד 46 ש”ח /בוקר שילדים אוהבים אמריקאי – פנקייק, מייפל, פירות, סירום שוקולד, קצפת וסוכריות צבעוניות מיץ ושוקו 46 ש”ח .

לדברי יאיר מלכה בעלי רשת גרג: “הקמפיין יתמקד בחשיפת מנות  מיוחדות ומזינות בתפריט הילדים המוגשות ברשת, כבר החל מחודש יולי – פתיחת החופש הגדול. המנות מבטיחות חווית אכילה לכל המשפחה, תוך מתן ארוחת ילדים אטרקטיבית עבור הילד מצד אחד, ומזינה עבור הדאגה ההורית מצד שני”.  

עוד מסר מלכה: “קמפיין זה נולד מתוך תובנה כי עם כניסת החופש הגדול, אנחנו נופלים עם ילדנו ‘במלכודת המזון המהיר’ הפחות מזין מטבעו, ורצינו לאפשר להורים אלטרנטיבה טובה ומגוונת תוך שמירה על ערכים תזונתיים”.

 

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עידן ספיב

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן