בהשקה של 11 מיליון שקלים: התקדמות בעבודות הפיתוח בפארק החדש בקריית אונו

לאחרונה הותקנו מערכות השקייה לאורך כל רחוב יצחק נבון וכבר בחודש ספטמבר יחלו  עבודות הגינון, הכוללות שתילת עצים, שיחים ופרחים וכן עיצוב הכיכרות בשכונה.

מיכל רוזנשיין ראש העיר קריית אונו יצאה הבוקר לסיור שטח בשכונת נאות אריאל שרון, יחד עם אמיר עשבי מנכ”ל החברה לפיתוח קריית אונו, על מנת לבחון מקרוב את התקדמות עבודות הפיתוח בשכונה .

לאחרונה הותקנו מערכות השקייה לאורך כל רחוב יצחק נבון וכבר בחודש ספטמבר יחלו עבודות הגינון, הכוללות שתילת עצים, שיחים ופרחים וכן עיצוב הכיכרות בשכונה.

הפיתוח המואץ בשכונה ניכר גם בפארק ההולך ונבנה ובו יחלו בקרוב העבודות להתקנת מתחם מתקני משחק, מתקני כושר, גינת כלבים והצללות. בפארק יושקע סך 11 מיליון ש”ח, כאשר כבר הוכנה במקום תשתית לשטח המיועד לאירועים וכן במתחם בו יוצב פודטראק או עגלת קפה. 

מיכל רוזנשיין ראש העיר: ”חשוב לדאוג לאיכות חיים לתושבי השכונה, למרות שזו עדיין שכונה בהתהוות. אני עוקבת מקרוב אחר העבודות בשכונה במטרה לדאוג לסיומן בהקדם. הפארק הנפלא שהעבודות בו מתקדמות במרץ יהיה מהיפים ומהמטופחים באזור. תודה לאמיר עשבי מנכ”ל החברה לפיתוח קריית אונו על הליווי המקצועי של כל עבודות הפיתוח בשכונה.”

חשוב לציין כי הפארק החדש הנבנה מול מבני הציבור בשכונה יהווה מעבר בטוח לילדי השכונה, שלא יצטרכו לחצות כבישים רבים בדרכם לבית הספר רונה רמון או להגיע לפעילות בשלוחת המתנ”ס שתחל את פעילותה בשנה הבאה.

מעיריית קריית  אונו נמסר כי גם רחוב יצחק שמיר נפתח לתנועה והוצבה בו תאורה זמנית שתוחלף לקבועה לכשיסתיימו בו עבודות הפיתוח.

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/מהעולם/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

 

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן