גבעת שמואל השקיעה עשרות מיליונים בשיפוץ ובניית מוסדות חינוך

ברודני: כמידי שנה, במסגרת שיפוצי הקיץ, אנו ממשיכים לבנות, להרחיב ולשפץ את מוסדות החינוך, לרווחתם של כלל ילדי העיר, במטרה לאפשר להם איכות ורמת לימודים גבוהה ומתקדמת

כמידי שנה – עם יציאתם לחופש הגדול של תלמידי הגנים ובתי הספר בגבעת שמואל, מבצעת העירייה את יישום תכנית שיפוצי הקיץ במוסדות החינוך והכנתם לפתיחת שנה”ל הקרובה.

במסגרת העבודות, בהן השקיעה העירייה כ- 5 מיליון שקלים, הושם דגש על  צביעה מחדש של כל מוסדות החינוך בעיר, שיפוץ ובניית גנים חדשים, הרחבה ובניית כיתות נוספות.

גם השנה, אגף ההנדסה של העירייה, ביצע את התאמות הנדרשות בבתי הספר לצורך יצירת מרחבי למידה חדשניים עבור התלמידים, במטרה להעניק להם הנאה ונוחות לצד למידה מגוונת במסגרת הבית ספרית.

במסגרת שיפוצי הקיץ השנה, נבחרו בית ספר מורשת זבולון, שם שופץ במלואו האגף המערבי, יתוכנן מחדש וישופץ מן היסוד. הכיתות הורחבו, התווספו תאי שירותים, הוחלפו כלל התשתיות במבנה הישן, נקנה ריהוט חדיש והתווספו חדרים ללמידה פרטנית – כל זאת בהיקף של כ- 2 מיליון ₪.

באולפנת גבעת שמואל , יתווספו 2 כיתות לימוד חדשות ומרחב למידה, שייבנו על גג המבנה הקיים. כמו כן, כל חדרי השירותים באולפנה יחודשו ויתווספו תאי שירותים נוספים – כל זאת בהיקף של 1.5 מיליון ₪. כמו כן ישופץ גם חצר בית הספר מורשת מנחם.

בנוסף לשיפוצים וחידוש המבנים הקיימים, הושלמה בנייתו של מבנה המיועד ל-4 גני ילדים חדשים ובית כנסת, ברח יצחק שמיר. המבנה תוכנן ע”י משרד לואי דבוריאנסקי אדריכלים, להם ניסיון רב בתכנון מוסדות חינוך, נבנה דרך החברה למשק הכלכלה ע”י חב’ עוגלים בעלות של כ-13 מיליון ש”ח.

בימים אלו, העירייה יוצאת לביצוע של בניית מבנה רב תכליתי ברח’ יצחק שמיר,  בשטח כולל של כ- 4000 מ”ר. המבנה יכלול מעונות יום, מעון יום שיקומי, מתנ”ס הכולל חדרי סטודיו וחדרי חוגים מגוונים ומתחם ג’ימבורי, ויספק מגוון שירותים ציבוריים לרווחת תושבי השכונה הדרומית והעיר.

 

ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני:

“כמידי שנה, במסגרת שיפוצי הקיץ, אנו ממשיכים לבנות, להרחיב ולשפץ את מוסדות החינוך, לרווחתם של כלל ילדי העיר, במטרה לאפשר להם איכות ורמת לימודים גבוהה ומתקדמת. עיריית גבעת שמואל בראשותי, שמה לעצמה למטרה להוביל ולהוות דוגמא לכל הערים בישראל, כיצד ראוי להיות היחס העירוני למוסדות החינוך, לצוותים הפדגוגיים ולתלמידים. לא בכדי ילדי עירנו מובילים בעשור האחרון בתחומים רבים ומערכת החינוך שלנו היא מהטובות ומהמובילות בארץ”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: הדמיית גני ילדים ביצחק שמיר - לואי דבוריאנסקי אדריכלים | ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן