בדרך לחיסון | התקדמות משמעותית במכון הביולוגי בנס ציונה – הופקו נוגדנים לנגיף הקורונה

האם אנחנו בדרך לחיסון שישים סוף למחלה? במכון הישראלי הצליחו להפיק בימים האחרונים נוגדנים לנגיף, לאחר שהשתמשו בדגימות דם שנלקחו מחולים קשים שהחלימו וכן מבעלי חיים. הנוגדנים יוכלו לשמש למציאת תרופה לנגיף – ובהמשך גם לקרב את פיתוח החיסון לקורונה.

 

“התקדמות משמעותית”: כך נאמר במכון הביולוגי בנס ציונה הערב (ראשון) בעקבות התקדמות משמעותית בדרך להשגת תרופה לנגיף הקורונה. חוקרי המכון הצליחו להפיק נוגדנים לנגיף, דבר שמקרב מאד הפקת תרופה למחלה. עדיין לא מדובר בחיסון – אבל במכון מציינים כי מציאת הנוגדנים היא שלב ראשון בדרך לחיסון, והפקתם יכולה להקדים את הפקתו למועד מוקדם מהמצופה.

הנוגדנים הופקו באמצעות דגימות דם שנלקחו מחולים קשים שהחלימו, וכן מבעלי חיים. הפקתם כאמור מקרבת מאד מציאת תרופה שתדע לטפל בנגיף – אך פיתוח חיסון הוא דבר מורכב יותר. הפקת חיסון לפי כל התחזיות לא צפויה להתרחש לפני החורף הקרוב. גורמים הקרובים לניסויים בנס ציונה טוענים שמציאתם של הנוגדנים יכולה לזרז את התהליך ליצירת חיסון.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן