בדקה ה-90: בוטלה הופעתו של כוכב הילדים מני ממטרה בקריית מלאכי

“הגענו קצת יותר מוקדם להופעה, בקרית מלאכי. אנחנו כאן בהמתנה, לא יודעים אם יש הופעה או אין הופעה” אמר לעוקבים שלו בחשבון האינסטגרם

עד הרגע האחרון, לא ידע כוכב הילדים מני ממטרה האם הוא יופיע בפני ילדי קריית מלאכי. ואם להודות – כנראה שאף אחד לא ידע – גם לא המארגנים.

למזג האוויר חוקים משלו – הסערה הגיעה מוקדם מהצפוי וקברניטי האירוע נאלצו לדחות אותה.

אגב, רגע מביך נרשם כאשר  מני ממטרה הגיע ליעד עם צוותו הרבה לפני הזמן, אולם אף אחד לא ידע לומר לו האם ניתן יהיה לקיים את המופע.

“הגענו קצת יותר מוקדם להופעה, בקרית מלאכי. אנחנו כאן בהמתנה, לא יודעים אם יש הופעה או אין הופעה” אמר לעוקבים שלו בחשבון האינסטגרם.

משה לורבר, פעיל חברתי המתמודד למועצת עיריית קרית מלאכי נסער. לדבריו, “פשוט זלזול בחיי אדם, אין זו הפעם הראשונה שזוהי ההתנהלות מצד עייריה או מקבלי החלטות והעומד בראשה בקרית מלאכי. מיותר לציין שמזג אוויר ניתן לדעת כשבוע מראש.

למרות שהיה ידוע על מזג אוויר סוער גשום בחרו לא לדחות את האירוע חגיגות 70 – למרות שקרית מלאכי בת 73. ביטולים של הופעות ואירועים במקומות אחרים נמסרו לתושבים מספר שעות לפני ולא בדקה ה-99”.

עירית קרית מלאכי: “רצינו, ניסינו אבל לא הייתה ברירה: מיצג ה-70 וההופעה של מני ממטרה נדחו לתאריך אחר”.

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של מני ממטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן